PL PL-EN CZ Hu Sk
Przejdź do   Streetcom dla firm
Zadzwoń do nas: 22 2457000
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl
Zobacz raporty z rozmów
  • Kasjana Malicka
    Ostatnie dni lata obfitują w słońce, więc i czas z dziećmi trzeba spędzać na dworze. Razem z koleżankami byłam na placu zabaw i kiedy dzieci się bawiły, ja opowiadałam im o kampanii Mentos od Streetcom. Pokazałam im gumy, opowiedziałam o nich i dałam po paczuszce na próbę i żeby mogły poczęstować mężów i starsze dzieci! Gumy bardzo im smakowały, chwaliły mocno owocowy płynny środek i brak cukru!
  • Przemysław Bartos
    Podczas przerwy w pracy rozdałem znajomym gumy Mentos. Opisałem im jak to pierwszy kęs uwalnia owocową zawartość, która rozpieszcza kubki smakowe. W zależności od tego na co mamy ochotę, są to truskawki lub owoce tropikalne. Opowiedziałem o walorach smakowych, cenie, wielkości opakowania. Moi rozmówcy byli mile zaskoczenie nowościami Mentos. Zapewnili, że chętnie rozejrzą się za produktami w sklepach.
  • Marta Cegiełka
    Próbki wręczyłam koleżance z pracy. Ucieszyła się, że będzie miała okazję przetestować Persil Discs. Powiedziała, że jeszcze tego samego dnia zrobiła pranie. Przyznała, że ubrania pachniały świeżo i były olśniewająco czyste. Persil Discs poradził sobie z plamami, których nie mogła od dłuższego czasu sprać. Była bardzo zadowolona.
  • Maria Bylinowska
    Podarowałam mojej mamie kapsułkę Persil Color. Ucieszyła się, ponieważ uwielbia prać w kapsułkach. Po wypróbowaniu stwierdziła że to najlepsze kapsułki jakich używała. Doprały wszystko i pranie świetnie pachnie.
  • Justyna Terlecka
    Spotkałam się na placu zabaw z innymi mamami. Jak wiadomo dzieci potrafią tak załatwić ubrania że ciężko je doprać. Ja sprawdziłam kapsułki i wiem że poradzą sobie z fantazją mojej córki jednak inne mamy nie wierzyły w to. Dlatego dałam im kapsułki do przetestowania . Na następny dzień nie mogły wyjść z zachwytu dopranych pięknie ubrań i niesamowitego zapachu. Jedna z mam kupiła już nawet swoje kapsułki Persil 4in1
  • Magdalena Burakowska
    Gumą poczęstowałam znajomych podczas imprezy. Powiedzieli, że guma wspaniale odświeża po posiłku, i jest idealna na imprezie na której są różne przekąski. Smakował im zarówno wariant truskawkowy jak i tropikalny.
  • Alicja Karnas
    O gumach rozmawiałam z kolegą. Jest on wręcz uzależniony od żucia gum. Był pod wrażeniem smaku gum Mentos. Smakowała mu zarówno wersja Strawberry jak i Tropical. Uznał, że gumy te będą teraz pierwszym wyborem podczas zakupów.
  • Natalia Bartosiewicz-Burdanowska
    Podczas spotkania u przyjaciół spotkałam się z tym, że używają kapsułek persil, jednak nie w nowej opcji 4w1. Przekazałam próbki, żeby mogli spróbować nowej opcji. Są bardzo zadowoleni z produktu: "Moje pranie jest w końcu świeże i czyściutkie.",
  • Monika Rucińska
    Podczas spotkania ze znajomymi wręczyłam im rolki gum Mentos o różnych smakach. Zdania były podzielone. Częśc osób wybrała smak Tropical część Strawberry. Jednak wszyscy byli zdania co do smaku gum Mentos i deklarowali,że wybiorą je następnym razem przy zakupie.
  • Beata Śliwińska
    Pierwsza rozmowa o kapsulkach odbyla sie u mnie w domu. Zadwcydowalam, ze nim zaczne rozwawiac i wreczac kapsulki, musze wyprobowac je sama. Okazja do przetestowania i rozmowy byla wizyta mojej mamy. Razem wstawialysmy pierwsze pranie z kapsulką. Po wypraniu recznikow i wyjeciu ich z pralki okazalo sie że w mieszkaniu rozniósl sie piekny zapch prania a wszystkie plamy ładnie puściły. Ja zachwycona, mama zachwycona. Oczywiscie wreczylam jej 2 kapsulki do wyprobowania w domu.

Eksperci Streetcom to wyjątkowa i jedyna społeczność, złożona z ponad  400 000 osób, zarejestrowanych na naszej stronie (właśnie tutaj!). Uczestniczą oni w kampaniach rekomendacji.

 

Co to znaczy? Wybrani konsumenci otrzymują do testowania nieodpłatnie produkty i dzielą się próbkami ze swoimi znajomymi. Przesyłają nam swoje opinie, które przekazujemy producentom. Przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, sprzętu elektronicznego czy produktów ekskluzywnych. To miejsce dla aktywnych, otwartych, ciekawych i rozmownych ludzi – takich, jak Ty?