Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

19.05.2016

3,5 tys. konsumentów testuje ciasteczka belVita

Rozpoczęła się wiosenna edycja kampanii WOM realizowanej przez agencję Streetcom dla ciastek śniadaniowych belVita. Akcja stanowi kontynuację działań ambasadorskich realizowanych od stycznia br. Dotychczasowy zasięg rekomendacji wyniósł 4 mln. To o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką od estymowanych początkowo.

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona została na trzy etapy. Pierwszy etap polegał na wsparciu konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”, gdzie stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”. Zaproszono do niej 22 tys. ekspertów, z 380 tys. społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy oprócz promocji akcji, była również edukacja.

Natomiast druga i trzecia – obecnie trwająca część kampanii, skupiają się na testowaniu produktu przez ambasadorów marki i generowaniu jego rekomendacji on line oraz off line. Głównym celem działań jest budowanie komunikacji wokół hasła: belVita to energia na cały poranek!” Ambasadorzy zaproszeni zostali również do specjalnego konkursu pod hasłem Zostań Mistrzem Wiosennego Poranka”, który polega na zrobieniu i udostępnianiu zdjęć obrazujących hasło przewodnie kampanii. W konkursie towarzyszącemu poprzedniej części kampanii zgłoszono 328 prac. Łącznie w kampanii WOM prowadzonej przez agencję Streetcom Polska, ciasteczka belVita przetestuje 3,5 tys. konsumentów. Dotychczasowy zasięg, jaki został wygenerowany w pierwszej i drugiej części projektu, wyniósł prawie 4 mln. To o ponad 1 mln więcej kontaktów z marką od estymowanych początkowo.

Efekty kampanii bardzo pozytywnie nas zaskoczyły. Realizowane przez nas działania rekomendacyjne podzielone zostały na trzy części i każda z nich miała stopniowo budować zainteresowanie oraz zwiększenie świadomości produktu. Bardzo ucieszyła nas tak duża aktywność i zaangażowanie ze strony ambasadorów, a wyniki, jakie uzyskaliśmy już po jej pierwszym etapie dzięki kampanii WOM, są dla nas ciekawym materiałem do analiz i badań. Zauważyliśmy też zwiększone zainteresowanie naszymi produktami, a to jest dla nas najbardziej wymierny efekt, na jaki liczyliśmy” – mówi Maria Dudzińska Brand Manager belVita. Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla marki belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie jej świadomości jako idealnego produktu na śniadanie, który dzięki swojemu składowi, daje energię na cały poranek!

Powrót <