Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

09.06.2016

6 mln kontaktów z marką Somersby w kampanii Streetcom

Marka Somersby rozpoczyna kolejną kampanię marketingu rekomendacji, do której sam Lord
Somersby zaprosił 5,5 tys. ambasadorów, wyselekcjonowanych skrupulatnie ze społeczności
Streetcom. Myślą przewodnią projektu jest hasło #OdkryjSomersby. Za pomysł oraz realizację
projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.


Kampania marketingu rekomendacji zbudowana jest wokół hasła #OdkryjSomersby, które ma zachęcać do
spędzania czasu ze znajomymi, cieszenia się chwilą i odnajdywania radości każdego dnia, a przy okazji
spróbowania jabłkowego smaku Somersby. Głównym celem projektu jest ugruntowanie wizerunku marki, wzrost jej
świadomości, a także dotarcie do nowych konsumentów. Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera
– postaci Lorda Somersby i jego świty.
Do projektu zostało zaproszonych 5,5 tys. osób, które otrzymają paczki ambasadorskie i będą mogły wziąć udział w
kampanii product seeding. To w większości osoby, które deklarują, że do tej pory nie były konsumentami marki.
Dodatkowo 21 tys. ekspertów będzie miało dostęp do platformy „Odkryj Somersby”. Znajdą tam materiały
informacyjne i promocyjne, z których będą mogli korzystać w tracie kampanii online.
Przewodnikiem ekspertów po raz kolejny będzie Lord Somersby, który wprowadzi ich w świat marki, pokaże jak
spędzać czas ze znajomymi, a także odkryje przed nimi jabłkowy smak Somersby. Przygotuje też dla nich szereg
zadań i konkursów, dzięki którym ambasadorzy i ich znajomi, będą mieć wiele okazji do próbowania i
rekomendowania napoju.
W ramach kampanii ambasadorzy będą również udostępniać na swoich profilach w social mediach, zdjęcia wraz z
hashtagiem: #OdkryjSomersby, ze wspólnych spotkań i wypadów na miasto ze znajomymi.
Zasięg kampanii agencja Streetcom Polska estymuje na ok. 6 mln kontaktów z marką.

Powrót <