Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

01.03.2015

Agencja STREETCOM z kolejną kampanią dla Reckitt Benckiser

Ambasadorzy Streetcom Polska po raz kolejny przetestują produkty firmy Reckitt Benckiser. Tym
razem kampania marketingu rekomendacji dotyczyć będzie spray’u na zamknięte powieki – Optrex.
Kampania ruszyła 23 lutego, zostało do niej zaproszonych tysiąc Ambasadorek, w wieku 25-55 lat, w tym dziesięć
blogerek. To głównie kobiety, które pracują przy komputerze, mające problem z zaczerwienieniem i zmęczeniem
oczu.
Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki Optrex wśród grupy docelowej oraz podkreślenie
unikalności i innowacyjności produktu. Optrex, spray na zamknięte powieki, występuje w dwóch wariantach: do
oczu suchych i podrażnionych oraz do oczy zmęczonych i odczuwających dyskomfort. Oba produkty są bezpieczne
dla osób noszących soczewki kontaktowe oraz nie rozmazują makijażu. Kampania prowadzona jest zarówno offline
jak i online. Ambasadorki, które otrzymały zestawy zawierające spray Optrex, mają za zadanie rekomendować go
wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.
„Zdecydowaliśmy się przeprowadzić kolejną kampanię marketingu rekomendacji ze Streetcom Polska, ze względu
na bardzo dobre efekty dotychczasowej współpracy ” – mówi Emilia Zielińska, Brand Manager marki – „Dzięki
kampanii chcemy pokazać kobietom innowacyjny produkt, jakim jest spray na zamknięte powieki Optrex.
Uczestniczki akcji będą mogły, na własnej skórze przetestować produkt i sprawdzić, jak szybko przynosi ulgę oczom
oraz jaki jest wygodny w użyciu.”
W Polsce aż 60% osób deklaruje problemy z oczami. To oznacza, że 19 milionów Polaków boryka się na co dzień z
uczuciem suchości, podrażnieniem i zaczerwienieniem oczu. Aplikacja „sztucznych łez” często przysparza trudności,
a w przypadku kobiet jest dodatkowo uciążliwa ze względu na makijaż, który wraz z kroplami spływa po twarzy.
Osoby noszące soczewki muszą być podwójnie ostrożne, gdyż część dostępnych na rynku preparatów nie może być
z nimi łączona. Stąd aż 13 milionów Polaków nie używa żadnych preparatów, by poprawić swój komfort widzenia.
Kampania potrwa 5 tygodni, obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Optrex
będzie mieć ponad 1,7 miliona konsumentek.

Powrót <