Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

01.10.2012

Plusssz Lady testowany i rekomendowany

Rozpoczyna się kampania rekomendacji suplementu diety Plusssz Lady. Właściciel marki, Polski Lek. S.A. zlecił zorganizowanie kampanii agencji Streetcom. Jest to pierwsza kampania prowadzona dla tej marki w grupie wyselekcjonowanych konsumentów ze społeczności Ekspertów Streetcom. Celem jest przekonanie kobiet do skuteczności działania preparatów, edukacja i budowanie świadomości na ich temat w grupie docelowej. W wyniku kampanii informacja o produkcie dotrze do ponad 220 000 konsumentek.

Plusssz Lady to linia preparatów zaprojektowanych z myślą o codziennej pielęgnacji kobiecej urody. Każdy produkt z linii został skomponowany zgodnie z konkretnymi potrzebami. Aktywne substancje, witaminy i mikroelementy pozwalają w zależności od produktu: wzmocnić strukturę włosów i paznokci, poprawić kondycję skóry, skutecznie oczyścić organizm z toksyn i zadbać o urodę kobiet 40+. Ambasadorkami marki zostało 2400 kobiet w wieku 25-45 lat. Są aktywne, często żyją w biegu, jedzą w pośpiechu i mają świadomość, że ich organizm nie zawsze otrzymuje wszystko to, co powinien. Ambasadorki lubią dbać o siebie i chętnie próbują nowych szybkich rozwiązań, aby zrównoważyć dietę. Poszukują suplementów.
Uczestniczki kampanii mogą wybrać preparat, który najpełniej odpowiada ich potrzebom. Otrzymują również ulotki dla znajomych i produkty do przekazania koleżankom. W Paczce Ambasadorki panie znajdą również informacje o marce i rodzajach suplementu diety Plusssz Lady, ciekawostki na temat zdrowego trybu życia, dbania o siebie, wskazówki dotyczące rekomendowania produktu znajomym oraz informacje o obowiązkach Ambasadora Streetcom. Kampania „product seeding” wywoła falę szczerych rekomendacji. Podczas pięciu tygodni Ambasadorki przekazywać będą informacje na temat oceny produktu i jego działania. Producent otrzyma badanie na temat zachowań konsumenckich dotyczących marki. 

Powrót <