Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

02.06.2015

„Aktywna zabawa zamiast gier komputerowych!” Streetcom startuje z kampanią dla HASBRO

Producent zabawek NERF – firma HASBRO Sp. z o.o., skorzysta po raz pierwszy z kampanii marketingu rekomendacji. Za realizację projektu, odpowiada agencja Streetcom Polska. Kampania ma charakter edukacyjny, a jej motywem przewodnim jest „Aktywna zabawa zamiast gier komputerowych!”.   Do kampanii zaproszono kobiety, którym zależy, aby ich dziecko spędzało czas wolny, w aktywny i jednocześnie bezpieczny sposób. Głównym celem prowadzonych działań, ma być budowanie świadomości marki NERF wśród rodziców, jako w 100% bezpiecznej zabawy. NERF to zabawki, które zdobyły popularność na całym świecie, a teraz mamy okazję zapoznać się z nimi na polskim rynku. To seria wyrzutni na piankowe strzałki, w którą można grać z przyjaciółmi, organizując ekscytujące zawody. Dzięki temu, że pociski wykonano z pianki, są całkowicie niegroźne dla dzieci mówi Piotr Tytyk, Brand Manager HASBRO Sp. z o.o.„Poprzez kampanię WOM i aktywności Ambasadorek, chcemy dotrzeć przede wszystkim do rodziców, aby pokazać im, że NERF jest w 100% bezpieczną zabawką. A przy tym, angażującą w aktywność całą rodzinę oraz przyjaciół. To również świetna alternatywa dla telewizji czy Internetu.” W paczkach ambasadorskich znalazły się między innymi wyrzutnie NERF Strongarm Elite, mini wyrzutnie NERF Elite Jolt dla dzieci znajomych, plakaty z tarczami oraz ulotki.   Zależało nam na aktywowaniu dzieci naszych Ambasadorek oraz podkreśleniu waloru bezpieczeństwa zabawki. Każda z Ekspertek otrzyma cztery pełnowartościowe produkty. W ramach kampanii zachęcamy Ambasadorki do zorganizowania spotkań dla znajomych, tzw. Podwórkowych NERF CUP, gdzie wraz z dziećmi mogą wypróbować zabawki. Mogą również poćwiczyć przed Turniejami NERF CUP, organizowanymi przez firmę HASBRO, w kilku miastach Polski.” – mówi Wojtek Zdunek, Global Sales Director, Streetcom Polska. Kampania prowadzona jest w systemie offline oraz online. Oprócz spotkań ze znajomymi i wspólnych zabaw z dziećmi, Ambasadorki będą dzielić się swoimi opiniami na temat produktu w Social Mediach. Zakładany zasięg offline i online to blisko 730 tysięcy.      

Powrót <