Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

21.03.2012

Ambasadorki Streetcom w kampanii Tetra Pak

Tetra Pak przeprowadza z agencją Streetcom Polska wyjątkową kampanię rekomendacji konsumenckich, która kontynuuje akcję pod hasłem „Karton zamiast konserwantów”. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości pozytywnych cech opakowania kartonowego wśród konsumentów, które pozwala na zdrowe i bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych, bez zastosowania konserwantów.

Kampania rekomendacji ma charakter edukacyjny i promocyjny. Streetcom zaprosił do niej 4 000 mam dzieci w wieku 3-6 lat. Każda z ambasadorek otrzymuje komplet informacji na temat technologii przechowywania produktów w kartonach Tetra Pak. Kartonowe opakowania chronią soki w naturalny sposób, sprawiając, że nie ma potrzeby dodawania do nich konserwantów. Ponadto matki biorące udział w kampanii dowiadują się od specjalistów, w jaki sposób można rozwijać w dzieciach zdrowe nawyki spożywania dużej ilości owoców i warzyw, jak należy dbać o swoją dietę i unikać szkodliwych konserwantów. Uczestniczki kampanii otrzymują również do testowania soki w opakowaniach Tetra Pak, którymi częstują także znajomych i rodzinę.. Kampanię wspierają również działania w Internecie, konkursy oraz wymiana informacji na forum.

W wyniku kampanii rekomendacji konsumenckich ok. 300 000 osób dowie się o korzyściach płynących z przechowywania soków w kartonowych opakowaniach. Producent opakowań otrzyma zaś wiarygodne i szczere opinie konsumentów na temat swoich produktów i ich postrzegania.

Tetra Pak prowadzi od 2010 roku akcję „Karton bez konserwantów”. Ma ona na celu zachęcenie konsumentów do przemyślanych wyborów i zdrowszego odżywiania. Według badań MillwardBrown SMG/KRC, aż 65% konsumentów jest przekonanych, że dla zapewnienia świeżości soku albo napoju przez długie miesiące niezbędne jest wykorzystanie konserwantów. Tymczasem technologia aseptyczna Tetra Pak, czyli: wielowarstwowe opakowanie kartonowe, pasteryzacja oraz pakowanie soków i napojów w odpowiednich warunkach, pozwala zapewnić trwałość produktu bez konieczności stosowania konserwantów.

Powrót <