Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

11.06.2015

Ambasadorzy Streetcom testują nową Metaxę Honey Shot

Ambasadorzy Streetcom zostali zaproszeni do kampanii marketingu rekomendacji, promującej Metaxę Honey Shot. To nowy produkt w portfolio Metaxy, marki należącej do koncernu Rémy Cointreau, a w Polsce dystrybuowanej przez CEDC. Smak trunku został wzbogacony aromatem miodu i kierowany jest do młodszej grupy odbiorców. Głównym hasłem kampanii WOM dla marki Metaxa jest „Be a Bee #Kiss Your Honey”.

Do projektu zostało zaproszonych tysiąc kobiet i mężczyzn, w wieku 25 – 35 lat. To mieszkańcy całej Polski, aktywni towarzysko, lubiący spotykać się ze znajomymi na „domówkach”. Celem kampanii jest edukacja konsumentów na temat kolorowych alkoholi, do których zalicza się Metaxa Honey Shot.

W trakcie kampanii trwającej 5 tygodni, Ambasadorzy będą organizować dla swoich przyjaciół „domówki”, podczas których zaserwują Metaxę Honey Shot. Dodatkowo, znajomi Ekspertów otrzymają mini produkty Metaxy Honey Shot oraz ulotki. Oprócz budowania trialu marki, Ambasadorzy będą rekomendować i dzielić się swoimi opiniami na jej temat, również w social mediach. Estymowany zasięg rekomendacji wyniesie ok. 1 mln.

Działania marketingu rekomendacji są częścią kampanii jaką firma Rémy Cointreau, przygotowała dla marki Metaxa Honey Shot.

Powrót <