Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

28.04.2015

Avon z kampanią rekomendacji dla innowacyjnego kremu z nasionami CHIA

Firma Avon rozpoczyna kampanię marketingu rekomendacji. To już kolejny projekt w ramach trwającej od 2014 r. współpracy agencji Streetcom z producentem kosmetyków. Tym razem Ambasadorki Streetcom będą testować nowy i innowacyjny produkt, jakim jest krem nawilżający do twarzy z przełomowej linii Avon Nutra Effects, zawierającym aktywny kompleks na bazie nasion chia.

 

Do udziału w kampanii zaproszono tysiąc Ekspertek z 320-tysięcznej społeczności Streetcom. To kobiety w wieku 20-30 lat, mieszkanki dużych miast, które na co dzień używają kremów nawilżających do twarzy. Głównym celem kampanii jest poinformowanie konsumentek o nowym produkcie oraz zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej. Ambasadorki otrzymały nawilżający krem na dzień SPF15 Avon Nutra Effects Hydration, który zawiera wyciąg z nasion chia, uznawanych za jedne z najbardziej odżywczych na świecie. Kobiety uwielbiają rozmawiać o kosmetykach i je polecać, dlatego Ambasadorki otrzymały krem Avon Nutra Effects oraz próbki i ulotki informacyjne, którymi będą mogły podzielić się ze swoimi znajomymi” – mówi Olga Skrzynecka, Communication i CSR Manager AVON. Atrakcyjnym elementem paczki są również same nasiona chia. To taki element edukacyjny. Ekspertki otrzymały woreczek z nasionami, na bazie których, będą mogły przygotować odżywczy koktajl. Dzięki temu, chcemy podkreślić bogactwo produktu i pokazać konsumentkom, że ważne jest dbanie o zdrowie także od wewnątrz.” – dodaje Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom Polska. Nasiona chia posiadają niezwykłą zdolność wchłaniania 12 razy więcej wody niż same ważą, dzięki czemu krem Avon Nutra Effects Hydration przedłuża okres nawilżenia skóry, odbudowując i wzmacniając prawidłowe funkcjonowanie jej płaszcza hydrolipidowego. Wszystkie kremy z linii Nutra Effects są testowane alergologicznie, nie zawierają parabenów i sztucznych barwników, dlatego są odpowiednie do każdego typu skóry. Mechanika kampanii zakłada budowanie buzzu, wokół produktu, w świecie online oraz offline. Estymowany zasięg rekomendacji wyniesie prawie 1 mln. Kampania ruszyła w połowie kwietnia i potrwa 5 tygodni.

Powrót <