Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

04.03.2013

Badania konsumenckie

Badania konsumenckie są  są kluczem do zrozumienia potrzeb konsumentów.. W ramach badań  możemy wybrać odpowiednią grupę docelową, sprofilować ją i opisać. Takie informacje uchronią firmę przed błędnym pozycjonowaniem marek i produktów oraz adresowaniem ich do nieadekwatnych odbiorców.
Ponadto, posiadając wiedzę o konsumentach, treść komunikatów może być odpowiednio dopasowana, poprzez podkreślanie najsilniejszych motywacji zakupu oraz jednoczesne niwelowanie barier. Poznając pewne zwyczaje konsumenckie związane z kategorią, możemy lepiej zrozumieć, jakie czynniki mają wpływ na decyzje zakupowe –  jest to kluczem do wyboru odpowiedniej strategii marketingowej.

Powrót <