Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

28.05.2010

Barilla korzysta z rekomendacji Ekspertów Streetcom

Streetcom rozpoczął kampanię dla firmy Barilla, światowego lidera w produkcji makaronu, który korzysta z rekomendacji konsumenckich promując swoje produkty na polskim rynku.

Wybór uczestników kampanii został poprzedzony badaniem, przeprowadzonym wśród Ekspertów Streetcom spełniających kryteria grupy docelowej. Badanie miało na celu poznanie świadomości poszczególnych marek i wybór potencjalnych ambasadorów marki Barilla. Do kampanii zostało zaproszonych 1000 Ekspertów, w wieku 25-45 lat, mieszkających w Warszawie, dla których jakość kupowanych produktów ma duże znaczenie. Każdy z nich otrzymał paczkę zawierającą makaron spaghetti, trzy rodzaje sosów – Bolognese, Basilico i Ricotta, minutnik ułatwiający gotowanie oraz ulotki zawierające przepisy i ciekowostki związane z historią makaronu.

Zadaniem Ekspertów jest gotowanie obiadów ze swoimi znajomymi, dzielenie się z nimi produktami Barilla i wymiana opinii na ich temat. Osobiste doświadczenie w produktem pozwoli na zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów i zaangażowanie ich w naturalne polecenia.

Na podstawie raportów z rozmów, wypełnianych przez Ekspertów na stronie Streetcom zostanie opracowany szczegółowy raport z kampanii pokazujący m.in. ocenę jakości produktów, smaku, opakowania oraz intencje zakupowe.

Powrót <