Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

03.03.2016

belVita rekomendowana przez 3,5 tysiąca ekspertów Streetcom

Producent pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita (Mondelez Polska SA) rozpoczął kolejny etap kampanii WOM.
Akcja składa się z trzech części, w tej chwili trwa druga. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingu
rekomendacji Streetcom Polska. W całej kampanii weźmie udział 22 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom.


Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona jest na
trzy etapy. W pierwszym zadaniem agencji było wsparcie konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”. W tym celu stworzona została
internetowa „Strefa wiedzy”, do której zaproszono 22 tys. ekspertów, z 360 tysięcznej społeczności Streetcom Polska.
Głównym celem platformy oprócz promocji konkursu, była również edukacja.
W drugiej części kampanii, która wystartowała na początku lutego, bierze udział 2,5 tys. ambasadorów Streetcom. Ich
zadaniem jest zbudowanie buzzu wokół produktów, które otrzymali w paczkach ambasadorskich. Trzeci etap kampanii
rozpocznie się na wiosnę. Weźmie w nim udział kolejny 1 tys. ambasadorów, i będzie to kontynuacja działań z poprzednich
etapów.
Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i
zbudowanie świadomości marki jako idealnego produktu na śniadanie.
Agencja estymuje zasięg kampanii na poziomie 2,5 mln.

Powrót <