Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

04.08.2009

Bycie ambasadorem marki to komplement

Brief.pl opublikował wywiad z Kayah dotyczący jej bycia ambasadorką marki AA. Chociaż takiej formy nie możemy zaliczyć do działań marketingu szeptanego (podstawowa różnica to wynagrodzenie – uczestnicy kampanii marketingu szeptanego nie dostają żadnych pieniędzy) możemy znaleźć wiele podobieństw.

Zdecydowałam się reklamować kosmetyki Oceanic, bo to wspaniałe produkty, spełniające swoje obietnice, estetyka na najwyższym poziomie.

Podstawą skuteczności marketingu szeptanego jest dobry produkt. Jeżeli produkt nie spełnia oczekiwań Eksperta, nie będzie go rekomendować. Jeżeli nie jesteśmy w 100% przekonani o dobrej jakości produktu nie zabierajmy się za narzędzia marketingu szeptanego – może to obrócić się przeciwko nam ze zdwojoną siłą.

„Cieszę się, że jestem postrzegana jako kobieta zadbana, swoją twarzą mogąca wspierać tak udaną kampanię, jako ktoś wiarygodny i zasługujący na zaufanie, ktoś za kim pójdą inni. Całą tę kampanię reklamową, jak i bycie ambasadorem marki AA traktuję jako komplement.”

Eksperci Streetcom również czują się wyróżnieni zaproszeniem do kampanii, byciem jednym z niewielu wybranych osób, które mogą otrzymać produkt jako pierwsi i reprezentować markę. Czują się ambasadorami marki, są postrzegani jako liderzy opinii w swoich środowiskach. To ich motywuje do rozmawiania o produkcie, pochwalenia się przed znajomymi swoją rolą i dodatkową wiedzą na temat produktu.

„Odrzuciłam już wiele propozycji udziału w kampaniach reklamowych, ponieważ nie miałam zaufania do produktu, kontrahenta lub nie było to zgodne z moim poczuciem estetyki czy przekonaniami (…) Nie wyobrażam sobie zachęcania do kupna czegoś, czego sama bym nigdy nie użyła lub nie pragnęła zaoferować najbliższym.”

Eksperci Streetcom dostają tylko takie produkty, które ich faktycznie interesują. Jeżeli produkt nie spełnia ich oczekiwań nie rekomendują go znajomym i raportując przekazują swoje uwagi na temat produktu.

Zobacz cały wywiad: http://www.brief.pl

Powrót <