Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

29.11.2011

Czwarta kampania rekomendacji produktów Nestlé Nutrition przez Ekspertów Streetcom

Nestlé Nutrition przeprowadza czwartą w ciągu roku kampanię marketingu rekomendacji konsumenckich, promującą produkty spożywcze dla niemowląt i małych dzieci. Agencja Streetcom zaangażowała w te kampanie w sumie ponad 11.000 Ekspertów ze swojej społeczności. Opinie o promowanych produktach – mleku Gerber i Kaszkach do Picia Nestlé –  trafią do prawie 900 000 osób.

Prowadzone kampanie konsekwentnie rozwijają świadomość konsumentów na temat produktów marek Gerber i Nestlé oraz pozwalają producentowi poznać wiarygodne opinie konsumentów. Kampanie potwierdzają, że troskliwi nowocześni rodzice dbający o zdrowie i bezpieczeństwo rodziny to ważna grupa Ekspertów w społeczności Streetcom. To oni najczęściej wypróbowują produkty, które mają zapewnić jakość i bezpieczeństwo ich rodzinom. Dlatego aktywnie oceniają produkty i dzielą się  opiniami na ich temat. Stają się doradcami dla swoich znajomych.

Cztery kampanie umożliwiają konsekwentny rozwój komunikacji marek z konsumentami i promowanie nowych produktów wśród mam, z uwzględnieniem rozwoju maluchów w tym czasie. Konsekwencją serii kampanii jest większa identyfikacja z marką i otwartość do testowania kolejnych produktów przez Ekspertki Streetcom.

Pierwsza kampania rozpoczęła się w październiku 2010 roku. Do 2700 mam – ambasadorek marki Gerber, wybranych spośród społeczności Streetcom – trafiło nowe mleko modyfikowane Gerber 2, przeznaczone dla niemowląt po 6 miesiącu życia.  W drugiej kampanii, prowadzonej w czerwcu 2011 roku wzięło udział ponad 2.000 mam dzieci w wieku 5-12 miesięcy. Tym razem wypróbowane zostały Kaszki do picia Nestlé. Trzecia kampania rekomendacji produktów Nestlé odbyła się w sierpniu 2011 roku  i dotyczyła mleka Gerber 2. Wzięło w niej udział 2.500 mam dzieci w wieku 6-12 miesięcy. Kampanie wspierały materiały edukacyjne na temat zdrowego odżywiania dzieci i walorów produktów oraz działania w Internecie.

Kontynuacją wcześniejszych akcji promocyjnych jest prowadzona od października 2011 roku kolejna kampania rekomendacji dla mleka Gerber 2 i Gerber 3 Junior. Ambasadorkami zostało 4.000 mam. Wśród nich znajdują się również szczególnie aktywne uczestniczki poprzednich kampanii mleka Gerber. Mogą teraz wypróbować kolejne mleko, odpowiednie dla aktualnego wieku ich dzieci. GERBER 3 Junior jest mlekiem modyfikowanym przeznaczonym dla dzieci powyżej 1 roku życia. Dostarcza ono niezbędnych składników odżywczych – białka, węglowodanów, tłuszczów, witamin i składników mineralnych, potrzebnych do prawidłowego rozwoju dziecka po 1 roku życia.

Powrót <