Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

17.09.2009

Eksperci Streetcom dla Entera

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł “Enter”, pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.

Wybrana grupa Ekspertów Streetcom otrzymała magazyn i będzie go wspierać swoimi pomysłami. Sam magazyn chce dotrzeć do użytkowników komputerów, którzy potrzebują porad i informacji, a nie są fanami informatycznymi. Wydawca liczy także na pewną grupę kobiet, dlatego działania reklamowe obejmują także np. kobiece pisma Burdy.

Nowy miesięcznik to jedno z pierwszych w Polsce pism społecznościowych, których treść tworzą czytelnicy. Autor każdej opublikowanej w miesięczniku rekomendacji otrzymuje 50 zł. Zdjęcie czytelnika, który nadeśle najciekawszą rekomendację, umieszczane jest na okładce.

Powrót <