Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

17.09.2009

Eksperci Streetcom dla Entera

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży nowy tytuł “Enter”, pismo prezentujące programy komputerowe. Jednym z głównych działań promocyjnych jest kampania marketingu rekomendacji prowadzona przez Streetcom.

Wybrana grupa Ekspertów Streetcom otrzymała magazyn i będzie go wspierać swoimi pomysłami. Sam magazyn chce dotrzeć do użytkowników komputerów, którzy potrzebują porad i informacji, a nie są fanami informatycznymi. Wydawca liczy także na pewną grupę kobiet, dlatego działania reklamowe obejmują także np. kobiece pisma Burdy.

Nowy miesięcznik to jedno z pierwszych w Polsce pism społecznościowych, których treść tworzą czytelnicy. Autor każdej opublikowanej w miesięczniku rekomendacji otrzymuje 50 zł. Zdjęcie czytelnika, który nadeśle najciekawszą rekomendację, umieszczane jest na okładce.

Powrót <