Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

30.09.2009

Eksperci Streetcom testują orzeszki Nic Nac’s

2300 Ekspertów, prawie 60 000 rozdanych paczek, codziennie 120 zł do wygrania – firma Lorenz wykorzystuje innowacyjne formy promocji. Ruszyła nowa, wyjątkowo imprezowa kampania marketingu rekomendacji realizowana przez agencję Streetcom dla marki Nic Nac’s.

 

Podstawowym narzędziem realizowanych działań jest product seeding – wyselekcjonowana grupa konsumentów należących do Panelu Ekspertów Streetcom otrzymuje do testowania zestaw pełnowartościowych produktów wraz z próbkami dla znajomych.

W kampanii biorą udział kobiety i mężczyźni, w wieku 19 – 29 lat, aktywni towarzysko i lubiący dobrą zabawę. 2300 Ekspertów spełniających takie kryteria dostało zapas orzeszków dla siebie i swoich znajomych. Eksperci zajadają słone przekąski i bawią się ze swoimi przyjaciółmi. W „Przewodniku Ambasadora”, który znalazł się w paczce razem z produktami, Eksperci mogą znaleźć szczegółowe informacje dotyczące kampanii i samych Nic Nac’sów. W przewodniku znalazło się również wiele ciekawostek na temat orzeszków. Dowiadujemy się na przykład, że orzeszki mogą być wykorzystywane w paście do zębów, a ich jedzenie obniża ryzyko niektórych rodzajów cukrzycy i nowotworów.

Kampania offline wpierana jest również narzędziami Internetowymi. Na stronie dedykowanej konkursowi uczestnicy mogą wziąć udział w specjalnym konkursie. Codziennie najciekawsze zdjęcia pokazujące jak chrupanie Nic Nac’s nakręca imprezę, nagradzane są kuponami o wartości 120zł.

Taka formuła konkursu pozwala na większe zaangażowanie uczestników i dynamiczny przebieg konkursu. Dzięki opcji „zachęć znajomego, żeby na Ciebie głosował” możemy również zwiększyć zasięg rekomendacji – mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom.

Firma Lorenz-Snack World jest poza Nic Nac’s właścicielem takich marek jak Crunchips, Naturals i Lajkonik. Od lat należy do europejskiej czołówki firm z branży słonych przekąsek, jest jednym z liderów w Polsce.

– Wykorzystanie innowacyjnych narzędzi takich jak marketing rekomendacji jest zgodne ze strategią naszej firmy. Stawiamy na nowoczesność i dostrzegamy zmiany zachodzące w marketingu, nowe podejście do klienta i potrzebę bezpośredniego dialogu z nim – mówi Ziemowit Walczak, kierownik marketingu Lorenz.

Powrót <