Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

29.06.2015

Ekspert Miesiąca

Agnieszka Pomianek – Ekspertką Miesiąca maja 2015 roku! Poznajcie naszą zwyciężczynię!

Agnieszka dołączyła do grona Ambasadorów Streetcom w 2014 roku. Jak sama twierdzi, lubi poznawać nowych ludzi, dzielić się z nimi swoimi opiniami oraz poznawać nowości. Kampania Żołądkowa Gorzka z figą jest pierwszą kampanią, w której uczestniczy Aga i to właśnie za aktywność w tej kampanii postanowiliśmy przyznać jej tytuł Eksperta Miesiąca! Nasza Ekspertka Miesiąca, uzbierała aż 15 850 punktów, co daje jej tytuł Ekstra-Eksperta. Dzięki temu może liczyć na wiele przywilejów oraz pierwszeństwo w rekrutacji do naszych nowych kampanii. Ponadto za swoją aktywność w akcjach Streetcom i zdobycie tytułu Eksperta Miesiąca otrzymuje dodatkowe 1000 punktów. Agnieszka zwróciła naszą uwagę, swoją aktywnością w kampanii, wieloma cennymi opiniami oraz zdjęciami zamieszczonymi na naszym fanpage’u, Instagramie i Twitterze. W czasie trwania projektu, przeprowadziła wiele rozmów ze znajomymi, sumiennie przekazywała nam ich opinie oraz wykonała wszystkie dodatkowe aktywności. Dziękujemy za aktywność:

http://on.fb.me/1g1tDgP

http://on.fb.me/1JiOJkt

http://on.fb.me/1KjTvzC

http://on.fb.me/1IninX2

http://on.fb.me/1Kpkew3

http://on.fb.me/1SX9uXk

http://on.fb.me/1SX9FSk

http://on.fb.me/1IFKPz8

http://on.fb.me/1CDZ6ui

http://bit.ly/1dshUWJ

http://bit.ly/1FK4Xy7

http://bit.ly/1Jj3Qu7

http://bit.ly/1eUAqZl  

http://bit.ly/1GHB9TD

http://bit.ly/1LxJlwc

http://bit.ly/1RLfMXv

http://bit.ly/1CE7Gco

http://bit.ly/1Inrya6

http://bit.ly/1NpDBn5

 

A teraz krótka ankieta, wypełniona przez Agę:

 

  1. Jestem Ekspertem, bo lubię być na bieżąco, uwielbiam poznawać nowości.
  2. Najbardziej podoba mi się w testowaniu produktów to, że opinia moja i moich przyjaciół jest ważna, że dzięki testowaniu mogę poznawać nowości, które się pojawiają na rynku wiedząc, że ich jakość będzie przeze mnie przetestowana.
  3. Na co dzień zajmuję się… robię wiele rzeczy jak każda kobieta :) .  Obecnie jestem na urlopie wychowawczym, a od przyszłego roku mam nadzieję pracować.
  4. Najbardziej lubię w byciu Ekspertem to, że mam możliwość testować produkty, które niekiedy nie są jeszcze dostępne na rynku i podzielić się opinią z moimi przyjaciółmi oraz czasem z nowo poznanymi ludźmi.
  5. Najchętniej spędzam czas na podróżach motocyklem z moim mężem.
  6. Moje marzenie: podróż do Islandii i na żywo pod chmurką zobaczyć koncert Sigur Rós.

Dziękujemy za zaangażowanie w społeczności Streetcom oraz udział w kampaniach. Życzymy kolejnych sukcesów i spełnienia marzeń!!!

Wybraliśmy także najbardziej aktywnych Ekspertów maja!

Sprawdźcie, czym wyróżniły się nasze laureatki:

Malwina Latko, otrzymuje wyróżnienie za kampanię soków Fortuna Karotka Plus. Dzięki zaangażowaniu Malwiny w ten projekt, otrzymaliśmy wiele interesujących, szczerych, wyczerpujących i bardzo przydatnych opinii. Malwina bardzo aktywnie działała online, między innymi na naszym fanpage’u, gdzie dzieliła się opiniami oraz wrzucała zdjęcia związane ze swoimi działaniami w kampanii:

http://on.fb.me/1IFNIjn

http://on.fb.me/1IFOqxc

http://on.fb.me/1LDFv5r

http://on.fb.me/1g1BICa

http://on.fb.me/1g1BSJN

http://on.fb.me/1dsfmYx

http://on.fb.me/1CE5Yb4

***

Kolejną Ambasadorką, którą chcemy wyróżnić za jej aktywne działania, jest Natalia Feder, która bardzo aktywnie uczestniczyła w kampanii Żołądkowa Gorzka z figą. Od początku z dużym zaangażowaniem uczestniczyła w akcji, chętnie dzieliła się swoimi opiniami ze znajomymi, którym rozdawała próbki i rekomendowała produkty naszego Klienta. Dzięki jej zaangażowaniu w projekt, otrzymaliśmy wiele ciekawych i cennych opinii. Dziękujemy również za aktywność na naszym fanpage’u oraz kolorowy wpis na Blogu:

http://kolor-owanka.blogspot.com/2015/04/figa.html

http://on.fb.me/1JsM9Lu

***

Justyna Pucuła swoją przygodę ze Streetcom rozpoczęła w 2012 roku. Przez ten czas wzięła udział w wielu projektach dla naszych Klientów m.in. kampanii: Razowego Kwasu Chlebowego, płynu Morning Fresh oraz neokartki Envelo. My postanowiliśmy wyróżnić Justynę za kampanię soków Fortuna Karotka Plus. Uczestnicząc w projekcie, Justyna przekazała nam wiele raportów z rozmów ze znajomymi oraz przygotowała wyczerpujący raport końcowy. Wykonała również wszystkie dodatkowe zadania związane z kampanią, a dodatkowo zamieściła wiele zdjęć z testowania produktu na naszym fanpage’u:

http://on.fb.me/1NterU0

http://on.fb.me/1C1dXEk

http://on.fb.me/1GKFGpd

http://on.fb.me/1CE9dPJ

http://on.fb.me/1dsk1tp

http://on.fb.me/1dsk2xE

http://on.fb.me/1FK6Pqq

http://on.fb.me/1Kk72aa

http://on.fb.me/1SXorIX

http://on.fb.me/1LxL5FD

http://on.fb.me/1Int77P

http://on.fb.me/1LQq1bp

http://on.fb.me/1Jj974W

***

Ostatnią Ekspertką, która wykazała się w styczniu wyjątkową aktywnością jest Monika Bajzert. W Streetcom od 2009 roku, brała udział w wielu kampaniach m.in. Somersby, Lipton Ice Tea Raspberry, Mary Kay oraz kampanii Fortuna Karotka Plus. W każdej z tych kampanii Monika wyróżniała się wysoką aktywnością oraz pomysłowością. Dzięki przesłanym raportom z rozmów ze znajomymi, otrzymaliśmy mnóstwo ciekawych opinii. Monika aktywnie udzielała się również na naszym fanpage’u:

http://on.fb.me/1IFXBxG

http://on.fb.me/1SXqPzj

http://on.fb.me/1LDK0gp

http://on.fb.me/1LxMwUs

http://on.fb.me/1U0fOPk

http://on.fb.me/1eemTLk

http://on.fb.me/1Kk9cXw

http://on.fb.me/1NpHkRD

 http://bit.ly/1KkabXD

http://bit.ly/1JsRZwi

http://bit.ly/1GV5b9I

http://bit.ly/1LDKBii

http://bit.ly/1dsmO5Q

http://bit.ly/1FK9ctl

http://bit.ly/1GV5iSz

http://bit.ly/1SXsZz7

http://bit.ly/1GHGnP3

http://bit.ly/1g1Rywu

http://bit.ly/1RLnrVN

http://bit.ly/1JsSira

http://bit.ly/1Kpl0Jx

http://bit.ly/1BQw6o0

Gratulujemy Laureatkom i dziękujemy Wam wszystkim za aktywny udział w naszych kampaniach! Zespół Streetcom

 

Powrót <