Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

28.07.2015

Ekspert miesiąca

Sylwia MichEkspertem Miesiąca w czerwcu 2015 roku!

Poznajcie naszego zwycięzcę!

Sylwia dołączyła do grona Ambasadorów Streetcom w 2010 roku i od tego czasu uczestniczyła już w wielu naszych kampaniach m.in. kapsułek piorących Ariel, Ambi Pur Freshelle, portalu FoodPanda, Razowego Kwasu Chlebowego oraz serów salami Serenada.

Sylwia, jak sama mówi lubi testować nowe produkty i dzielić się opiniami na ich temat. Naszą uwagę zwróciła, swoją aktywnością w kampanii serów salami Serenada. W czasie trwania projektu, przeprowadziła wiele rozmów ze znajomymi, sumiennie przekazywała nam ich opinie oraz wykonała wszystkie dodatkowe aktywności w kampanii.

Tytuł Eksperta Miesiąca, otrzymuje również dzięki aktywności na fanpage’u Streetcom:
http://on.fb.me/1D84iMh

http://on.fb.me/1HXEnGm

http://on.fb.me/1OycVka

http://on.fb.me/1VKHsRl

http://on.fb.me/1LS8rY6

http://on.fb.me/1Oyd7zR

http://on.fb.me/1I6yzYK

http://on.fb.me/1I6yyE8

http://on.fb.me/1LPhHKV

http://on.fb.me/1I6yDrB

 

Nasza Ekspertka Miesiąca uzbierała aż 7200 punktów, co daje jej tytuł Ekstra-Eksperta. Dzięki temu może liczyć na wiele przywilejów oraz pierwszeństwo w rekrutacji do naszych nowych kampanii. Ponadto za swoją aktywność w akcjach Streetcom i zdobycie tytułu Eksperta Miesiąca Sylwia otrzymuje dodatkowe 1000 punktów.

 

A teraz krótka ankieta, wypełniona przez Sylwię:

 

Jestem Ekspertem, bo uwielbiam poznawać nowości i dzielić się wiadomościami na ich temat.

Najbardziej podoba mi się w testowaniu produktów to, że poznaję je jako pierwsza i mogę wyrażać swoje obiektywne zdanie na ich temat.

Na co dzień zajmuje się… uszczęśliwianiem innych.

Najbardziej lubię w byciu Ekspertem… te chwile, gdy znajomi dziękują mi za polecenie produktu lub usługi i twierdzą, że to uratowało im życie.

Najchętniej spędzam czas… z rodziną.

Moje marzenie… być idealnym kandydatem do każdej kampanii…i pokój na świecie.

Dziękujemy za zaangażowanie w społeczności Streetcom oraz udział w kampaniach. Życzymy kolejnych sukcesów  !!!

Wybraliśmy także najbardziej aktywnych Ekspertów czerwca!

Oto, czym wyróżnili się nasi laureaci:

Kasia Boryczka, otrzymuje wyróżnienie za kampanię serów Serenada. Dzięki zaangażowaniu Kasi w ten projekt, otrzymaliśmy wiele szczerych, wyczerpujących i bardzo przydatnych dla Klienta opinii na temat jego produktów. Kasia aktywnie działała online oraz dzieliła się opinią i zdjęciami na naszym fanpage:

http://on.fb.me/1DL9xN5

http://on.fb.me/1h21C9b

Dziękujemy za zaangażowanie i aktywność w kampanii.

***

Kolejną Ambasadorką, którą chcemy wyróżnić za aktywne działania, jest Anna Busse, która również uczestniczyła w kampanii serów Serenada oraz chętnie dzieliła się swoimi opiniami ze znajomymi. Dzięki zaangażowaniu Ani w projekt, otrzymaliśmy wiele ciekawych i cennych opinii na temat serów salami Serenada. Dodatkowo Ania podzieliła się opinią z testowania na swoim blogu oraz zdjęciami na naszym fanpage’u:

http://testujenowe.blogspot.com/2015/05/streetcom-serenada-salami.html

http://on.fb.me/1U3CrRU

http://on.fb.me/1Mw8NDz

http://on.fb.me/1fCLR7R

http://on.fb.me/1GXvXuH

http://on.fb.me/1MTtrL9

http://on.fb.me/1Mw8QiT

http://on.fb.me/1h240Nq

Dziękujemy za aktywny udział w kampanii!

***

Paulina Włoch swoją przygodę ze Streetcom rozpoczęła w 2010 roku. Przez ten czas wzięła udział w wielu projektach dla naszych Klientów. Postanowiliśmy wyróżnić Paulinę za aktywny udział w kampanii kremu AVON Nutra Effects. Uczestnicząc w projekcie, Paulina przekazała nam wiele raportów z rozmów ze znajomymi oraz przygotowała wyczerpujący raport końcowy. Wykonała również wszystkie dodatkowe zadania związane z kampanią, a także zamieściła recenzję z testowania kremu na swoim blogu:

http://lutowa-mama.blogspot.com/2015/05/avon-nutra-effects-z-nasionami-chia.html

 

***

Ostatnią Ekspertką, która wykazała się w czerwcu wyjątkową aktywnością jest Iwona Bogdanowicz, która dołączyła do naszej społeczności w 2011 roku. Dziękujemy za wszystkie przesłane raporty z rozmów ze znajomymi, w których otrzymaliśmy mnóstwo ciekawych i cennych opinii dotyczących kremu AVON Nutra Effects. Dodatkowo Iwona wykonała wszystkie zadania dodatkowe w kampanii, aktywnie udzielała się na Facebooku oraz zamieściła recenzję z testowania na swoim blogu:

http://jak-to-smakuje.blogspot.com/2015/05/deser-z-mango-i-chia.html

http://on.fb.me/1MTuk6p

http://on.fb.me/1VKKwg0

http://on.fb.me/1JNJYgv

***

Gratulujemy Laureatom i dziękujemy Wam wszystkim za aktywny udział w naszych kampaniach!

Zespół Streetcom

 

Powrót <