Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

29.11.2016

Ekspert Miesiąca

Paweł Traczyk – Ekspertem Miesiąca w październiku 2016 roku!
Poznajcie naszego Laureata!

Paweł jest z nami od 2009 roku. Od czasu dołączenia do naszej społeczności Paweł brał udział w kampaniach: Ballantines, Metaxa, suplementu diety Bodymax oraz piwa Somersby, za którą postanowiliśmy wyróżnić Pawła. W czasie trwania projektu, przeprowadził wiele rozmów ze znajomymi, sumiennie przekazywał nam ich opinie oraz wykonał wszystkie dodatkowe zadania w kampanii. Tytuł Eksperta Miesiąca, otrzymuje również dzięki aktywności na fanpage’u Streetcom:
http://bit.ly/2fWiZrU
http://bit.ly/2frQ1El
http://bit.ly/2gOgAnr
http://bit.ly/2fI7l6r
http://bit.ly/2fI1NZz
http://bit.ly/2gOgOeh
http://bit.ly/2gyALBx
http://bit.ly/2ga90ST
http://bit.ly/2gnu9GP
http://bit.ly/2gyDw64

Nasz Ekspert Miesiąca, uzbierał aż 7300 punktów, co daje mu tytuł Ekstra-Eksperta. Dzięki temu może liczyć na wiele przywilejów oraz pierwszeństwo w rekrutacji do naszych nowych kampanii. Ponadto za swoją aktywność w akcjach Streetcom i zdobycie tytułu Eksperta Miesiąca otrzymuje dodatkowe 1000 punktów.
A teraz krótka ankieta, którą wypełnił Paweł:
1. Jestem Ekspertem bo… bardzo lubię nowinki rynkowe, produkty użytkowe, gadżety itp. Uwielbiam być częścią nie tylko ogólnej opinii publicznej, ale także wybranej grupy ludzi, którzy są doceniani za swoje zadanie, swój autorytet i poczucie gustu.
2. Najbardziej podoba mi się w testowaniu produktów… bycie pierwszym, który będzie miał okazje spróbować, pokazać i poczęstować nowym produktem. Wyrażanie opinii, swoich pomysłów i uwag może być bardzo przydatne organizatorom. Otrzymywanie paczek Ambasadora, to potężna frajda, często się zdarzało, że wzbudzało nutkę zazdrości innych.
3. Na co dzień zajmuje się… jestem Specjalistą ds. Zaopatrzenia w dużym kompleksie biurowo-hotelowym. Codziennie mam styczność z towarami wysokiej jakości, często są również nowości, dlatego tak ważna jest umiejętność rekomendacji, oceniania wszelkich nowinek oraz otwartość na nowości rynkowe.
4. Najbardziej lubię w byciu Ekspertem… każda nowa kampania to kolejne nowe wyzwanie. Nie ukrywam, że jest to prestiżowe zajęcie, móc otrzymywać nowe, markowe produkty, które trafią na sklepowe półki. Możliwość rozwijania pasji fotografii reklamowej, dzięki kampaniom jest bardzo przydatna.
5. Najchętniej spędzam czas… w tygodniu jestem typowym domatorem, gdzie w zaciszu domowym spędzam czas ze swoją sympatią. Dobry film, ciekawa książka, w domowym cieple przy aromatycznej herbacie. W weekendy lub urlopy podróżujemy, odwiedzamy znajomych, często gościmy w kinie, kawiarniach, pubach. Zawsze znajdziemy czas na koncerty.
6. Moje marzenie… największe marzenie to móc podróżować bez ograniczeń czasowych oraz finansowych. Poznać i zobaczyć na własne oczy najpiękniejsze zakątki świata o których jedynie czytało się w książkach podróżniczych.

Dziękujemy za zaangażowanie w społeczności Streetcom oraz udział w kampaniach. Życzymy kolejnych sukcesów i spełnienia marzeń !!!

***

Wybraliśmy także najbardziej aktywnych Ekspertów października!
Oto, czym wyróżnili się nasi Laureaci:

Justyna Dąbrowska, otrzymuje wyróżnienie za kampanię Somersby. Dzięki jej zaangażowaniu w ten projekt, otrzymaliśmy wiele szczerych, wyczerpujących i bardzo przydatnych dla Klienta opinii na temat jego produktów. Justyna bardzo aktywnie działała online, między innymi podzieliła się fotorelacją z testowania na naszym fanpage’u:
http://bit.ly/2fI0vhs
http://bit.ly/2fE0FTK
http://bit.ly/2fI2JgB
http://bit.ly/2gnqOrk
http://bit.ly/2gOl7Gk
http://bit.ly/2fWhwlC

***

Kolejnym Ambasadorem, którego chcemy wyróżnić za aktywne działania jest Sławomir Molski, który bardzo czynnie uczestniczył w kampanii Somersby. Od początku z dużym zaangażowaniem brał udział w akcji, chętnie dzielił się swoimi opiniami ze znajomymi, którym rozdawał i rekomendował produkty. Dzięki temu otrzymaliśmy wiele ciekawych i cennych opinii. Na naszym fanpage’u Sławek umieścił wiele zdjęć z testowania piwa Somersby:

http://bit.ly/2gakrdv


http://bit.ly/2gOmaX0
http://bit.ly/2gBzZFe
http://bit.ly/2galPg9
http://bit.ly/2gBA6AE
http://bit.ly/2fE6NeH
http://bit.ly/2fI8pY6
http://bit.ly/2gnzFt9
http://bit.ly/2fs5Jzd
http://bit.ly/2gxVxF3
http://bit.ly/2gxQZP4
http://bit.ly/2gnBfem
http://bit.ly/2fWskQu
http://bit.ly/2fWwXKl
http://bit.ly/2gam3DS
http://bit.ly/2gxVSrj

***

Ewa Wydro swoją przygodę ze Streetcom rozpoczęła w 2010 roku. Ewa przekazała nam wiele raportów z rozmów ze znajomymi oraz przygotowała wyczerpujący raport końcowy. Wykonała również wszystkie dodatkowe zadania związane z kampanią Allerco oraz zamieściła fotorelację ze swoich działań na naszym fanpage’u:
http://bit.ly/2gOxr9I
http://bit.ly/2gawlUH
http://bit.ly/2fWGwt4
http://bit.ly/2fskodX
http://bit.ly/2fWD55z

***

Ostatnią Ekspertką, która wykazała się wyjątkową aktywnością w październiku jest Patrycja Gonchigdorj, która uczestniczyła w kampanii Allerco i właśnie za nią otrzymuje wyróżnienie. Od początku akcji Patrycja wykazywała się dużym zaangażowaniem, przeprowadziła dużo rozmów ze znajomymi, sumiennie przekazywała nam ich opinie, a dodatkowo podzieliła się z nami zdjęciami z testowania na Facebooku:
http://bit.ly/2fInF77
http://bit.ly/2gOredR
http://bit.ly/2gnR0C4
http://bit.ly/2fIlr7G

***

Gratulujemy Laureatom!
Dziękujemy Wam za aktywny udział w naszych kampaniach!
Zespół Streetcom

Powrót <