Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

03.04.2012

Ekspertki Streetcom testują produkty z linii Eucerin® OMEGA

800 Ekspertek Streetcom sprawdza działanie produktów z linii Eucerin® OMEGA. Ambasadorkami marki są mamy dzieci w wieku 1-4 lat, które odczuwają problemy atopowej skóry. 

Dostępna w aptekach linia dermokosmetyków Eucerin® OMEGA  przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej, jako kuracja wspomagająca leczenie m.in. atopowego zapalenia skóry oraz łuszczycy. Stworzyli ją naukowcy z Centrum Badań Eucerin we współpracy z dermatologami, aby przynieść ulgę dzieciom i dorosłym o atopowej skórze. Kosmetyki długotrwale nawilżają, łagodzą podrażnienia, redukują zaczerwienienia, wzmacniają barierę ochronną skóry. Badania kliniczne i dermatologiczne dowodzą doskonałą skuteczność i brak podrażnień.

Producent zdecydował się na przeprowadzenie kampanii rekomendacji, aby pozyskać wiarygodne szczere opinie konsumentów o działaniu produktów i ich skuteczności oraz wypromować kosmetyki wśród rodziców dzieci z problemami skóry atopowej.Ambasadorkami marki są mamy dzieci, które cierpią na  atopowe zapalenie skóry (AZS) lub mają suchą skórę ze skłonnością do  podrażnień, zaczerwienienia czy swędzenia. Mamy otrzymują do testowania i oceny po dwa produkty z linii Eucerin® OMEGA: Olejek do kąpieli i pod prysznic 20% OMEGA oraz Kojące mleczko do ciała 12% OMEGA. Zostają również wyposażone w informacje na temat pielęgnacji skóry dzieci i działania produktów z testowanej linii. W „Paczce Ambasadorki” znajdują się  także ulotki oraz saszetki z testowanymi produktami, do podzielenia się ze znajomymi rodzicami, których dzieci mają podobne problemy skóry. Poza tym wszyscy uczestnicy kampanii mogą się dzielić opiniami na bieżąco na forum dyskusyjnym w Internecie.W wyniku kampanii produkty uzyskają około 44 000 rekomendacji konsumentów.

Powrót <