Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

27.10.2011

Eucerin ma nowe Ambasadorki w społeczności Streetcom

Linia kosmetyków Eucerin ® DermoPURIFYER zyskała grupę Ambasadorek. Są nimi Ekspertki Streetcom, które biorą udział w kampanii marketingu rekomendacji tej marki. 1000 kobiet  testuje pełnowartościowe  produkty, poleca je koleżankom i dzieli się swoimi doświadczeniami z producentem.  

Dostępna w aptekach linia Eucerin ® DermoPURIFYER. zapewnia skuteczną pielęgnację skóry tłustej, z niedoskonałościami i ze skłonnością do zmian trądzikowych. Ambasadorki  marki

zostały wybrane spośród społeczności Streetcom. Należą do nich kobiety poszukujące rozwiązań dla problemów z niedoskonałościami skóry. W specjalnie przygotowanej paczce otrzymały 3 pełnowartościowe produkty: żel oczyszczający, tonik i matujący krem nawilżający z serii Eucerin ® DermoPURIFYER. Dodatkowo wyposażone są w przewodnik opisujący działanie produktów i poszerzający wiedzę o trądziku, jego przyczynach oraz metodach zwalczania.

Wybrane do przeprowadzenia kampanii Ekspertki używają produktów i obserwują ich działanie na swojej skórze. Rozmawiają z koleżankami, którym przekazują próbki i ulotki na temat kosmetyków z testowanej linii. Opinie i uwagi zapisują w formie raportów, a także dzielą się nimi na forum streetcom.pl. W wyniku kampanii producent otrzymuje wiarygodne, szczere  opinie konsumentek. Dodatkowo panie biorą udział w konkursie, w którym zostaną nagrodzone najciekawsze historie i opinie opisane przez uczestniczki. Celem kampanii Eucerin ® DermoPURIFYER jest edukacja na temat działania produktów linii, wypróbowanie dermokosmetyków przez konsumentki oraz szczere, wiarygodne polecenia przetestowanych  produktów. W wyniku prowadzonej kampanii o rekomendowanych produktach dowie się ponad 100.000 osób. Streetcom jest pierwszą na polskim rynku agencją prowadzącą kampanie produktów, oparte na rekomendacjach konsumenckich. Skuteczność tej metody doceniło już wiele firm. Przeprowadzono dotąd kilkaset kampanii dla różnych marek. Ekspertami Streetcom zostają konsumenci gotowi do testowania i wyrażania opinii oraz polecania produktów swoim znajomym. Są ciekawi, aktywni i otwarci na nowe rozwiązania. Ich opinie stanowią podstawę do badań produktów i marek. Społeczność Streetcom liczy prawie 200.000 osób.

Powrót <