Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

29.11.2016

eurobank stawia na rekomendacje konsumentów Streetcom Polska

Agencja Streetcom Polska realizuje kampanię rekomendacji dla eurobanku. Ambasadorzy promować będą konto Active. Koncepcja projektu została oparta na zachęcaniu konsumentów do aktywności fizycznej i osadzenia produktu bankowego w kontekście sportowo-lifestylowym.

Do kampanii zaproszeni zostali eksperci ze społeczności Streetcom, którzy nie tylko aktywnie korzystają z rozrywek takich jak
sport, rekreacja i kultura, ale również regularnie używają kart płatniczych.
Koncepcja kampanii przełamuje sztampowe postrzeganie produktów bankowych przez zestawienie ich z ideą zdrowego stylu
życia i z aktywnością fizyczną. W ten sposób działania nawiązują do benefitów konta Active w eurobanku, w tym do 5%
zwrotu za wydatki kartą na rozrywkę, sport i rekreację w Programie „Rodzina i Przyjaciele”. W ramach kampanii nawiązano
współpracę z trenerką personalną, która przedstawi ambasadorom walory produktu, a także sposoby na zachowanie dobrej
kondycji.
Hasło przewodnie kampanii brzmi: Czas na zmianę – Ty i Twoje konto w formie.
Każdy ambasador projektu otrzymał skakankę z logo eurobanku oraz licznikiem skoków, która jest motywem przewodnim
również konkursu fotograficznego. W komunikacji wykorzystywane są także opinie ekspertów na temat usług eurobanku,
uzyskane w pierwszej części kampanii. Projekt prowadzony jest offline oraz online ze szczególnym naciskiem na media
społecznościowe.

Powrót <