Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

23.06.2015

„Jeden kilogram sera z 10 litrów mleka”

Mleczarnia Spomlek korzysta z kampanii marketingu rekomendacji, którą przygotował Streetcom  – pierwsza tego typu agencja w Polsce. 1500 konsumentek testuje i rekomenduje ser żółty Salami Serenada. Kampania pod hasłem „jeden kilogram sera z 10 litrów mleka” ma na celu edukację konsumentów na temat walorów zdrowotnych żółtego sera. Estymowany zasięg akcji to blisko 1 mln.

 

Do kampanii zaproszonych zostało 1500 mieszkanek Warszawy i Krakowa z 320 tysięcznej społeczności agencji Streetcom. Ambasadorkami akcji są konsumentki serów, znające się na jego rodzajach i przykładające wagę do jakości i marki produktu. Głównym celem kampanii jest edukacja konsumentów na temat walorów zdrowotnych sera żółtego, a także zbudowanie świadomości marki sera Serenada wśród grupy docelowej.

Kampania ruszyła 26 kwietnia, swoim zasięgiem obejmie dwa miasta: Warszawę i Kraków. Tego dnia w centrach handlowych – w Warszawie Blue City i w Krakowie w M1 odbyły się eventy, podczas których uczestniczki akcji mogły odebrać swoje paczki ambasadorskie. W każdej paczce Ambasadorki dostały: 8 opakowań serów Salami Serenada w plasterkach, poradnik z przepisami na dania z wykorzystaniem serów, specjalny pojemnik na ser Salami Serenada, Przewodnik Ambasadorki oraz 15 ulotek dla znajomych.

Kampania prowadzona jest offline oraz online. W ciągu 5 tygodni trwania akcji Ambasadorki będą rekomendować produkt wśród swoich znajomych, dając im do spróbowania dania z wykorzystaniem sera Salami Serenada. Dodatkowo uczestniczki projektu będą dzielić się swoimi opiniami na temat produktu w social mediach. Zakładany zasięg offline i online to blisko 1 mln.

 

Powrót <