Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

21.03.2016

Karma dla kotów Purina ONE® w kampanii WOMM

Agencja Streetcom Polska rozpoczyna kampanię dla karmy Purina ONE®, w której w sumie udział weźmie 15 tys. osób. Zasięg akcji estymowany jest na ponad 2,5 mln.

W akcji dla Purina ONE®, rozpoczynającej się dzisiaj, bierze udział 2,5 tys. ambasadorek, właścicielek kotów. Kampania WOMM jest częścią działań marketingowych dla akcji pod hasłem „Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z Purina ONE®. Głównymi celami działań marketingu rekomendacji jest budowa trialu i poinformowanie o akcji „Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z Purina ONE®oraz zwiększenie penetracji rynku w grupie docelowej.

Dla 12,5 tys. ekspertek Streetcom dostępna jest także „Strefa wiedzy”. Znajdują się w niej informacje na temat produktów Purina ONE®, porady oraz inspiracje dla właścicieli kotów. Więcej informacji na temat akcji „Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z Purina ONE® na: https://www.kociarze.pl/trzy-tygodniowe-wyzwanie

 

Agencja przewiduje zasięg kampanii na ok. 2,5 mln kontaktów z marką. Akcja trwać będzie 5 tygodni.

 

Powrót <