Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

09.02.2012

Kaszki Nestlé Nutrition w rękach ekspertek Streetcom

Rozpoczyna się kampania rekomendacji konsumenckich Kaszek mleczno – ryżowych Nestlé , prowadzona przez agencję Streetcom Polska. Na potrzeby kampanii z bazy agencji wyselekcjonowano 3 000 mam niemowląt i dzieci w wieku 4-24 miesięcy. Panie będą oceniały produkt i zarekomendują go swoim znajomym.

Kaszki mleczno-ryżowe Nestlé stanowią pełnowartościowy posiłek dla niemowlęcia. Zostały wzbogacone w probiotyki Bifidus BL, naturalnie zasiedlające przewód pokarmowy dzieci karmionych piersią oraz w immunoskładniki (cynk, żelazo, witaminy A i C), które pomagają wspierać naturalną odporność dziecka. Kaszki zawierają mleko modyfikowane, więc wystarczy dodać tylko przegotowaną wodę, aby danie było gotowe. Dostarczają wszystkich składników niezbędnych do prawidłowego rozwoju niemowlęcia. Dodatek owoców nadaje kaszkom pyszny smak.

W aktualnie prowadzonej kampanii Streetcom testowane są kaszki o smaku bananowym, malinowym i morelowym. Mamy biorące udział w kampanii otrzymują materiały edukacyjne na temat żywienia niemowląt i konieczności wzbogacania diety malucha. Dowiadują się również o wyjątkowym składzie rekomendowanego produktu.  Ambasadorki marki otrzymują także próbki kaszek dla swoich znajomych. Kampanię wspierają działania w Internecie, konkursy oraz specjalna gra edukacyjna „Smak Zdrowia”. Efektem kampanii będzie dotarcie opinii o produkcie do ponad 212 000 konsumentów oraz wygenerowanie szczerych opinii konsumenckich.

Powrót <