Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

10.09.2012

Streetcom Blog Team – nowa platforma dla blogerów

Agencja Streetcom Polska stworzyła na swojej stronie internetowej nową platformę dla blogerów. Klienci agencji coraz bardziej cenią kampanie rekomendacji konsumenckich wzmacniane przez udział autorów blogów. Streetcom Blog Team to grupa osób, które  piszą blogi o dowolnej tematyce w różnych miejscach i jednocześnie są zarejestrowane na platformie Streetcom. Tym samym wyrażają chęć uczestniczenia w kampaniach rekomendacji prowadzonych dla różnych produktów i usług.

Platforma stwarza nowe możliwości współpracy z blogerami i pozwala na lepszą komunikację, a również jest miejscem promowania blogów uczestniczących w kampaniach. Zadaniem blogera Streetcom, który przyjmuje zaproszenie do udziału w kampanii rekomendacji jest przetestowanie przekazanego przez Streetcom bezpłatnego, pełnowartościowego produktu, jego ocena, zamieszczenie opinii na blogu, a często również zorganizowanie konkursu dla swoich czytelników. Dzięki promocji na nowej platformie, blog poznaje społeczność Streetcom, która liczy prawie 230 000 konsumentów i ma  35 000 fanów na Facebooku. Blogi są podzielone na kategorie i umożliwiają dostosowanie tematyki do prowadzonej kampanii, najlepiej odpowiadającej potrzebom klienta. Nowa platforma udoskonala współpracę Streetcom z blogerami, co świetnie uzupełnia kampanie z udziałem Ekspertów, prowadzone w świecie realnym i w sieci.

Blogerzy uczestniczą dobrowolnie w kampaniach, do których zostają zaproszeni przez agencję. Streetcom podkreśla, że jako inicjator powstania Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego, dba o zasady uczciwego postępowania w ramach prowadzonych kampanii. Blogerów obowiązują więc reguły opisane na stronie streetcom.pl. Do Kodeksu Blogera Streetcom należą m.in.: jawność – zawsze mówi o tym, że uczestniczy w kampanii marketingu rekomendacji; szczerość, gdyż nie otrzymuje zapłaty za swoje działania na blogu, a w kampanie angażuje się dobrowolnie; naturalność – bloger nie jest instruowany, w jaki sposób ma przedstawiać opinie. Kampania jest okazją do dobrej zabawy, a jeśli ktoś nie akceptuje danej marki, nie powinien angażować się w projekt. Rekomendowanie produktów ma bowiem sens tylko wtedy, gdy wiemy, że zasługują na polecenie.

 

 

 

 

Powrót <