Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

09.05.2016

Konsumenci społeczności Streetcom zaproszeni do rekomendacji produktu marki Stovit

Agencja Streetcom Polska rozpoczyna kampanię marketingu rekomendacji dla marki Stovit. Do udziału w akcji zostało zaproszonych 1000 ambasadorów, których zadaniem będzie przetestowanie nowego produktu „Naturalnie owocowe” marki Stovit i rekomendowanie go wśród znajomych i rodziny.

Kampania rekomendacji dla firmy Stovit ma na celu poinformowanie konsumentów o nowym produkcie oraz zwiększenie jego świadomości. Niezwykle ważną rolę będzie pełnił również aspekt edukacyjny w zakresie naturalnego niskoprzetworzonego składu produktu i jego szerokiego spektrum zastosowań w kuchni.

Do projektu zaproszonych zostało 1000 ambasadorów, zarówno kobiet jak i mężczyzn w wieku 25-65 lat, którzy lubią eksperymentować w kuchni i dla których ważne jest zdrowe odżywianie. Konsumenci dżemów i konfitur, a także owoców mrożonych, gotowych mieszanek do smoothie i owoców w żelu. Na potrzeby kampanii stworzona zostanie specjalna strefa kulinarna, do której zaproszonych zostanie 15 tys. konsumentów ze społeczności Streetcom spełniających kryteria target grupy, a którzy nie zakwalifikowali się do kampanii. Komunikacja w strefie kulinarnej będzie oparta o hasło: „Naturalnie Owocowe” i jej celem będzie rozwój i wspieranie pasji kulinarnych ekspertów.

Paczki ambasadorskie, które otrzymają eksperci zawierać będą 10 słoiczków „Naturalnie owocowych” w różnych smakach. Kampania uwzględniać będzie szereg akcji zdjęciowych inspirowanych hasłem „Od śniadania do kolacji z Naturalnie Owocowymi!” i zamieszczanych przez ambasadorów m.in. w social mediach, na blogach i forach.  Dzięki kampanii marketingu rekomendacji eksperci będą mieli okazję przekonać się o unikalnym składzie nowych produktów marki Stovit oraz o możliwościach ich wielorakiego kulinarnego zastosowania. Całkowity planowany zasięg akcji to 1,6 mln kontaktów.

Powrót <