Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

24.11.2011

Kubuś GO! lubiany również przez dzieci Ekspertów Streetcom

Trwa kampania marketingu rekomendacji dla znanego i lubianego soku przecierowego Kubuś dostępnego teraz również w nowej, poręcznej, plastikowej butelce z dzióbkiem. Kubuś GO! został przedstawiony wybranej grupie Ekspertów Streetcom, którzy stali się ambasadorami marki i rekomendują produkt swoim znajomym.

Kubuś GO!  to doskonała, sycąca przekąska i źródło witamin w idealnej wersji na wynos. Jest dostępny w  czterech pysznych wersjach smakowych z przetartej marchwi i owoców: banan-marchew-jabłko, marchew–malina–jabłko oraz w owocowych smakach: banan–truskawka i jabłko– gruszka. Nie zawiera konserwantów ani barwników.

To pierwszy sok przecierowy na rynku podawany w tym wygodnym i bezpiecznym opakowaniu. Troskliwi rodzice są bardzo aktywną grupą konsumentów, chętnych do testowania produktów dla swoich maluchów. Bezpieczeństwo i jakość produktów to ich nadrzędne cele w preferencjach zakupowych. Grupa Ekspertów oceniających produkty dla dzieci jest jedną z najbardziej aktywnych w społeczności Streetcom. Według raportu Nielsena, poleceniu znajomego ufa aż 90% badanych. W przypadku  produktów dla dzieci, opinie innych rodziców są szczególnie cenne.

Do udziału w kampanii zaproszono mamy. W Paczce Ambasadorki otrzymały one do testowania Kubusie GO! we wszystkich 4 smakach oraz dodatkowe butelki dla znajomych rodziców. Ponadto zostały zaopatrzone w informacje o produkcie i jego zawartości. Kampania rekomendacji odbywa się również w obszarze wirtualnym. Ambasadorki i ich znajomi komunikują się poprzez komentarze na forum, wpisy na blogach oraz na Facebooku. „U mnie KUBUŚ pity jest codziennie, ponieważ moja 3-letnia córcia w ogóle nie jada warzyw i marniutko owoce. Sok to jedyny sposób, aby cenne składniki trafiły do jej żołądka.” – pisze na forum jedna z mam. „Moim zdaniem bardzo świetnym pomysłem jest wprowadzenie plastikowej, małej buteleczki. Jest poręczna, nie pobije się, więc dziecku nic się nie  stanie. Mój synek jest zachwycony taką ilością soczków i różnorodnością smaków, zresztą ja też” – dodaje kolejna Ambasadorka.

Eksperci przekazują także raporty z opiniami o produkcie, a one stanowią podstawę do pogłębionego badania marketingowego dla producenta.

Powrót <