Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

26.04.2012

LEGO Friends w rękach dzieci Ekspertek Streetcom

W ramach promocji nowej serii zabawek LEGO Friends, producent zdecydował się przeprowadzić kampanię rekomendacji konsumenckich, realizowaną przez agencję Streetcom Polska. Z bazy Ekspertów Streetcom wybrano 1000 mam dziewczynek w wieku 5-8 lat. Kampania umożliwia dotarcie z rekomendacjami produktu do ponad 65.000 zainteresowanych osób. Producent otrzymuje również badanie opinii na temat produktu.

LEGO Friends to seria klocków, przeznaczona specjalnie dla dziewczynek. Nowe zestawy dają możliwości budowania, projektowania, dekorowania, przebudowywania oraz odgrywania ról i scenek w aranżowanym przez dziewczynki świecie. Zestaw umożliwia połączenie walorów zabawy klockami z zabawą lalkami i figurkami zwierząt.

W kampanię rekomendacji zaangażowane są zarówno mamy, jak i córki. Dziewczynki otrzymały zestawy zabawek konstrukcyjnych LEGO Friends oraz prezenty dla swoich koleżanek, które zapraszają na podwieczorek. Zdjęcia ze wspólnej zabawy oraz komentarze są umieszczane przez mamy na otwartym forum. Mechanizm kampanii polega na tym, że  mamy dzielą się opiniami swoich córek i ich gości. Przekazują wszystkie uwagi i spostrzeżenia w formie raportów, będących podstawą do  badania przeprowadzanego dla producenta przez Streetcom. 

Celem kampanii jest dotarcie z produktem do docelowej grupy konsumentów, pozyskanie szczerych rekomendacji produktu oraz wiarygodnych opinii i promocja nowej linii zabawek.

Powrót <