Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

24.08.2010

LEGO kontynuuje współpracę ze Streetcom

Ekspertki Streetcom i ich dzieci jako pierwsze na rynku otrzymały do testowania nowy produkt LEGO – gry planszowe.

Od sierpnia na polskim rynku jest dostępnych 10 rodzajów gier planszowych LEGO. W zależności od wieku dziecka do wyboru są różne poziomy trudności gier oraz ich rodzaje. Planszę do gry buduje się z klocków LEGO, specjalny system pozwala na uzyskiwanie wielu możliwych kombinacji połączeń. Zmieniać można obszary gry, jej poszczególne elementy oraz reguły. Dzięki temu za każdym razem można tworzyć nową formę gry.

Pierwsza kampania marketingu rekomendacji LEGO prowadzona przez Streetcom (kwiecień-maj 2010) przyniosła bardzo dobre rezultaty. Ponad 94% Ekspertek zadeklarowało, że ocenia klocki LEGO Duplo pozytywnie, twierdząc, że podobają się dziecku, są bardzo oryginalne i łatwo je zidentyfikować. Po kampanii aż 85% uczestniczek zadeklarowało chęć zakupu klocków LEGO.

Tym razem do kampanii zostało zaproszonych 1500 Ekspertek Streetcom, matek dzieci w wieku 7-11 lat. Starsza grupa docelowa i wybór uczestniczek, które nie brały udziału w pierwszej kampanii pozwala na dotarcie do nowych osób, zwiększenie zasięgu rekomendacji i świadomości marki. Kampania ma zachęcić matki do grania ze swoimi dziećmi i podkreślić edukacyjny charakter gier – gry uczą zapamiętywania, stymulują logiczne myślenie, zapoznają z liczbami i mają znaczący wpływ na rozwój intelektualny dziecka. Uczestniczki kampanii wymieniają się opiniami i doświadczeniem na specjalnie do tego stworzonym forum dyskusyjnym na stronie Streetcom.

Powrót <