Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

06.01.2012

LG prowadzi roczny projekt rekomendacji swoich produktów

 LG prowadzi długofalową, wielomiesięczną kampanię rekomendacji sprzętu RTV i AGD przez Ekspertów Streetcom. Promowane i testowane są wybrane produkty z oferty LG, w tym telewizory, lodówki, pralki, kino domowe. Ze względu na charakter produktów, kampania ma innowacyjny charakter. Kolejny raz agencja udowodniła, że nie ma ograniczeń w prowadzeniu marketingu rekomendacji konsumenckich, a na pewno bariery nie stanowi ani wielkość, ani wartość promowanych produktów.

Kampania odbywa się zarówno w sieci, jak i w realnym świecie. Na jej potrzeby Streetcom stworzył stronę www.osiedlelg.pl Znajduje się tu wirtualny zbiór nowoczesnych mieszkań, wyposażanych przez uczestników kampanii w sprzęt AGD i RTV. Uczestnicy kampanii rywalizują o możliwość przetestowania sprzętu LG. Konsumenci dzielą się opiniami o sprzęcie, zapraszają kolejnych znajomych do udziału w zabawie. Stawką jest  możliwość wygrania jednego z artykułów gospodarstwa domowego lub kupienia go na preferencyjnych warunkach, bowiem w każdym z etapów kampanii główną nagrodę stanowi testowany produkt marki LG.W efekcie kampanii rekomendacji konsumenci dzielą się opiniami oraz edukują nawzajem na temat sprzętu marki LG. Ich wypowiedzi są wiarygodnym źródłem informacji dla kolejnych potencjalnych użytkowników produktów marki oraz dla innych internautów. Podczas wszystkich etapów do kampanii zaproszonych zostanie około 20 000 osób, czyli – blisko 10% Ekspertów Streetcom. Tworzone przez nich relacje oraz wirtualne mieszkania obejrzy kilkaset tysięcy osób.

Powrót <