Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

03.11.2009

Magazyn Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom

Wydawca prestiżowego magazynu Trendy korzysta z doradztwa Ekspertów Streetcom. Opinie Ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z grupy docelowej.

 

TRENDY to magazyn o tematyce lifestyle’owej stworzony dla pasjonatów i koneserów. Do kampanii zostali zaproszeni Eksperci na stanowiskach menadżerskich i wykonujący wolne zawody. To ludzie szukający nowych wrażeń estetycznych i emocjonalnych, wysmakowanych miejsc, nowych trendów w designie i modzie, nietuzinkowych rozmów i spojrzeń na świat. Celem kampanii jest promocja i zwiększenie świadomości magazynu TRENDY oraz zbudowanie grupy ambasadorów i stałych czytelników magazynu.

Eksperci otrzymali magazyny oraz zostali zaproszeni do udziału w konkursie. Mają możliwość wygrania wyjątkowych, designerskich nagród. Należą do nich limitowana edycja piór i wizytowników zaprojektowanych przez światowej sławy artystów i ekskluzywne oferty weekendowe – w klubie polo z dwoma lekcjami polo oraz w hotelu Sheraton Sopot Spa. Kampania trwa do 10 listopada 2009.

– Marketing rekomendacji jest bardzo dobrym narzędziem dla promocji produktów lifestyle’owych. TRENDY to magazyn dla wybranych i takich osób szukaliśmy wśród Ekspertów Streetcom. Zależy nam na ich opinii nt. magazynu, chcemy w ten sposób również pozyskać nową grupę czytelników – mówi Grzegorz Rowicki, wydawca magazynu Trendy.

Magazyn Trendy Art of Living jest dystrybuowany w salonach prasowych Relay, Empik, Inmedio, na Stacjach Shell, BP, oraz w Salonikach Prasowych Kolportera. Jest także eksponowany na standach w hotelach, restauracjach, kawiarniach oraz innych miejscach związanych ze spędzaniem wolnego czasu przez ludzi z grupy aspirujących oraz tych, którzy sukces już osiągnęli.

Powrót <