Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

04.03.2013

Marketing rekomendacji

Marketing rekomendacji to działania mające na celu wywołanie fali rekomendacji produktu, usługi i idei wśród konsumentów. Uczestnicy kampanii rekomendacji są idealnie wyselekcjonowanymi konsumentami danej marki. Osoby te dobrowolnie i nieodpłatnie angażują się w kampanie. Lubią testować nowe produkty, chcą jako pierwsi na rynku otrzymywać informacje o nowych produktach. Nie otrzymują wynagrodzenia. Uczestnicy kampanii przekazują dobrowolną i szczerą opinię swoim znajomym, rodzinie i bliskiemu otoczeniu. Opinie dostarczają w formie raportów agencji, która przygotowuje na tej podstawie badanie konsumenckie dla klienta. Marketing rekomendacji można wykorzystać już prawie we wszystkich branżach, usługach, a nawet promowaniu idei.

Powrót <