Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

26.02.2013

Trendsetterzy

Trendsetter to osoba, którą można nazwać barometrem trendów. Zna się na modzie i najnowszych trendach, bywa w modnych klubach. Dobrze orientuje się co i gdzie się dzieje, co jest aktualnie na topie. Ma szerokie grono znajomych, którzy liczą się z jego zdaniem. Trendsetter wyznacza i kreuje nowe trendy.
Trendseterzy (alternatywnie nazywani „opinion formerami”) stanowią elitarną grupę osób, która jako pierwsza akceptuje, testuje nowe produkty czy usługi.
Trendsetter działający w środowisku studentów zazwyczaj ma 18–25 lat. Uczy się i pracuje. Ma wyraźnie więcej znajomych niż jego przeciętni koledzy i koleżanki ze studiów, a w swoim gronie pełni rolę charyzmatycznego lidera. Nie tylko interesuje się modą czy nowinkami technicznymi, ale potrafi przekonująco prezentować to, co jest zupełnie nowe i czego inni jeszcze nie znają. Nie tylko spędza czas w klubach, lecz także łatwo nawiązuje kontakty, potrafi rozmawiać z nieznanymi ludźmi i wytwarza wokół siebie atmosferę zainteresowania. Trendsetterzy to osoby z natury towarzyskie, otwarte na nowe pomysły, wyzwania, produkty oraz chętnie dzielą się tą informacją z innymi.
Na początku działalności Streetcom, w latach 2004 i 2005, zajmował się głównie pracą z trendsetterami, lanserami, marketingiem produktów lifestylowych.  Faktycznie marketing szeptany realizowany w tym segmencie jest bardzo skuteczny, ale jest dość wąski i niszowy segment rynku.
Odpowiadając na pytanie czy trendsetting się w naszym kraju rozwija, można powiedzieć, że produktów, które są odpowiednie do tego typu działań jest mało, a prawdziwych trendsetterów jeszcze mniej.

Powrót <