Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

18.10.2009

Najnowsza prezentacja Emanuela Rosena

Przedstawiamy kolejną prezentację Emanuela Rosena z jego tournee po Europie prezentującego jego najnowszą książkę. Rosen opowiada o tym jak stymulować buzz, jakie znaczenie mają media społecznościowe, jak badać efektywność marketingu szeptanego i jak widzi przyszłość WOMM.

 

Podaje również praktyczne porady dla marketerów. Co może niektórych zaskoczyć Rosen mówi między innymi , że trzeba wykorzystywać media masowe. Według badań przeprowadzonych przez The Keller Fay Group, każdego dnia w USA 55% Amerykanów odbywa co najmniej jedną rozmowę w odniesieniu do mediów masowych lub reklam. Reklamy są często powodem do rozmów i mogą stymulować buzz. Nie ma wątpliwości, że WOMM nie może być jedynym wykorzystywanym narzędziem marketingowym, ale osobiste doświadczenie z produktem może być kluczowe, żeby zachęcić konsumenta do zakupu i zbudować jego relację z marką.

Zachęcamy do obejrzenia całej prezentacji.

Emanuel Rosen: The Anatomy of Buzz for WOM UK Oct 09

Powrót <