Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

19.11.2009

Nestlé wykorzystuje siłę rekomendacji konsumenckich

Producent płatków śniadaniowych Nestlé, promuje swoją najnowszą linię produktów – batony Nestlé Musli z wykorzystaniem marketingu rekomendacji. Za działania dla marki batonów Nestlé Musli odpowiedzialna jest agencja Streetcom.

W kampanii bierze udział 3000 osób, należących do społeczności Ekspertów Streetcom. Wśród uczestników są kobiety i mężczyźni z całej Polski, w wieku 28-40 lat. Są to osoby prowadzące aktywny tryb życia, które cenią zdrowy sposób odżywiania i naturalne produkty.

Kampania product seeding ma na celu podniesienie świadomości marki Nestlé Musli na polskim rynku, wywołanie fali wiarygodnych rekomendacji konsumenckich oraz pozyskanie grupy ambasadorów marki. Opinia Ekspertów Streetcom będzie również pomocna w procesie dalszego rozwoju i doskonalenia produktu.

Paczki Ambasadorskie rozesłane do Ekspertów zawierają wszystkie trzy warianty smakowe najnowszego produktu marki Nestlé: baton Nestlé Musli z truskawkami, baton Nestlé Musli z czekoladą i baton Nestlé Musli z wiśniami. Każdy uczestnik otrzymał 6 batoników dla siebie i 6 dla swoich znajomych. Ze skryptu dołączonego do paczki Eksperci mogą się między innymi dowiedzieć jakie wartości odżywcze zawiera mieszanka musli i dlaczego jej spożywanie pozytywnie wpływa na trawienie i inne funkcje organizmu. Eksperci osobiście mogą się przekonać, że dzięki batonom Nestlé Musli można cieszyć się pysznym smakiem nie rezygnując ze zbilansowanej diety. Testowanie potrwa 4 tygodnie.

– Jeszcze kilka lat temu marketing rekomendacji był zarezerwowany dla produktów lifestyle’owych. Obecnie już prawie wszystkie branże korzystają z takich działań. Coraz więcej kampanii prowadzimy dla branży FMCG, głównie dla artykułów spożywczych i kosmetyków. Zdrowe odżywianie to szczególnie ciekawy temat do rozmów, ważny dla każdego z nas – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom.

Powrót <