Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

04.11.2010

Philips korzysta z rekomendacji Ekspertek Streetcom

Ze względu na znaczną wartość rynkową produktu, otrzymanie żelazek do testowania wymagało większego zaangażowania Ekspertek Streetcom. Kampania została podzielona na kilka etapów. Wybór uczestniczek kampanii został poprzedzony badaniem i konkursem, przeprowadzonym wśród Ekspertów Streetcom, spełniających kryteria grupy docelowej. Badanie miało na celu poznanie świadomości nowej technologii prasowania i wybór potencjalnych ambasadorek marki Philips.

Wybrane Ekspertki zostały zaproszone na stronę mistrzowieprasowania.pl, aby wziąć udział w konkursie na Ambasadorkę Philips. Uczestniczki przysyłając zdjęcia swoich szaf walczyły o zakwalifikowanie się do kolejnego etapu kampanii. Zapraszanie znajomych i internautów na stronę oraz zachęcanie ich do oddawania głosów na zdjęcia szaf, pozwoliło wygenerować dodatkowy zasięg. Właścicielki najatrakcyjniejszych szaf, które zdobyły największą liczbę głosów otrzymały do testowania żelazka.

Zadaniem Ekspertek jest przetestowanie żelazek, zorganizowanie spotkania pokazowego w domu dla koleżanek i zdanie wizualnej relacji ze spotkań na stronie poświęconej kampanii. W ten sposób będą mieć szansę zatrzymać żelazka na własność. Każdy, kto zagłosuje na najciekawszą relację z pasowania, może wygrać kupon rabatowy o wartości nawet 100zł na żelazko systemowe Philips. Osobiste doświadczenie z produktem pozwoli wygenerować falę szczerych i wiarygodnych rekomendacji. Kampania trwa do 30 listopada i zostanie zakończona badaniem podsumowującym.

Powrót <