Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

28.01.2011

Philips stawia na opinie konsumentek

Philips Polska, na www.pelnapara.pl, zorganizował promocję konsumencką „Pełną parą do Mediolanu”. Aby móc zrobić nagrodę należy kupić dowolne żelazko systemowe Philips i odpowiedzieć na krótkie pytanie (kupony z pytaniem znajdują się w sklepach i na stronie programu).

Wybrane zostaną 3 najciekawsze zgłoszenia. Konkurs trwa od 2 stycznia do 15 marca 2011 roku. Nagroda główna to 2-dniowa, ekskluzywna wyprawa do Mediolanu oraz 10 000 zł na zakupy wraz ze znaną stylistką.
Dodatkowo, na www.pelnapara.pl, Philips umieścił opinie dotychczasowych użytkowniczek żelazek systemowych. Były to Ekspertki Streetcom, wyselekcjonowane do wzięcia udziału w kampanii marketingu rekomendacji, przeprowadzonej w październiku 2010. Miały one za zadanie przetestować przekazany sprzęt, zademonstrować go w gronie kilku znajomych i spisać swoje testymoniale. Wybrane reportaże z pokazów można znaleźć w zakładce „opinie” na www.pelnapara.pl.

Powrót <