Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

11.07.2014

Bankowość mobilna w opinii ekspertów Streetcom

Ponad 1 milion zasięgu osiągnęła ostatnia kampania Streetcom przeprowadzona dla mBanku. Eksperci testowali nową aplikację na smartfony, która pozwala m.in. na sprawdzanie stanu konta bez konieczności logowania się oraz na robienie przelewów na numer telefonu.

Do kampanii zrekrutowano 1 000 młodych ludzi w wieku 18- 35 lat, aktywnych zawodowo z największych miast w Polsce, którzy aktywnie używają telefonów komórkowych oraz mediów społecznościowych. Przez ponad 5 tygodni, jako jedni z pierwszych w Polsce, mieli możliwość testowania nowej aplikacji mobilnej mBanku.

Prawie wszyscy testujący (99%) bardzo pozytywnie ocenili aplikację. Eksperci Streetcom docenili przede wszystkim prostotę, intuicyjność i łatwość użytkowania nowego produktu mBanku. Podczas prowadzenia rozmów rekomendacyjnych Ambasadorzy najczęściej mówili o wygodzie dokonywania przelewów bankowych (84%) oraz o wygodnym przeglądaniu historii transakcji (81%). Ponad 60% osób zadeklarowało, że będzie polecać nową aplikację znajomym, nawet jeśli nie mają konta w mBanku, tym samym zachęcając do założenia konta.
Była to pierwsza kampania zrealizowana przez Streetcom dla mBanku.

Powrót <