Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

30.05.2014

„Czysty duet”- Duck® i Streetcom w nowej kampanii

Agencja Streetcom realizuje właśnie kampanię product seeding dla firmy SC Johnson. W jej ramach 5000 Ambasadorek testuje przez 5 tygodni „Czysty duet” Duck®, czyli płyn czyszcząco-dezynfekujący Duck® Power oraz krążki żelowe do toalety Duck® Fresh Discs.

Ekspertki, biorące udział w kampanii, mają od 25 do 50 lat i poszukują najlepszych, a nie najtańszych produktów. Potrafią jednak racjonalnie podchodzić do wydatków w domu i świadomie poszukują najbardziej efektywnych, cenowo i jakościowo, rozwiązań.

 

Taki zestaw przygotowała dla nich firma SC Johnson tworząc „Czysty duet”- płyn do czyszczenia oraz żelowe krążki do toalety. Każda z Ambasadorek otrzymała w paczce Duck® Fresh Discs Lime oraz płyn Duck Power White&Bright wraz z przewodnikiem i ulotkami dotyczącymi produktów. Dodatkowo każda z Pań ma do dyspozycji dwa komplety produktów Duck® do rozdania swoim znajomym.

 

Kampania ma przede wszystkim zapoznać Ambasadorki i ich znajome z wyjątkowymi właściwościami obu produktów oraz benefitami wynikającymi z ich użytkowania. Płyn Duck® Power White&Bright oparty jest na innowacyjnej formule z podchlorynem sodu, który działa na kilku płaszczyznach: zapewnia higieniczną czystość, lśniącą biel oraz dezynfekcję muszli toaletowej. Dodatkowo występuje w postaci gęstego żelu, dzięki czemu przylega do muszli, zapewniając skuteczniejsze działanie. Duck® Fresh Discs to żelowe krążki, które przyklejają się zarówno do suchej jak i mokrej muszli toaletowej. Dzięki unikalnej aplikacji Push&Pull zapewniają wygodę i higieniczność użycia. Dodatkowo cechuje je wysoka ekonomiczność. W jednym aplikatorze znajduje się 6 krążków, które wystarczają aż do 720 spłukań czyli na 8 tygodni stosowania.

Kampania potrwa do połowy czerwca, a produkty Duck® bezpośrednio dotrą do ponad 15 tysięcy osób.

 

Powrót <