Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

29.09.2014

Ekspert miesiąca- sierpień

Aurelia Kamińska Ekspertką Miesiąca w sierpniu 2014 roku!
Gratulujemy i z przyjemnością przedstawiamy Wam naszą laureatkę!

Aurelia jest z nami od 2011 roku. Od początku swojej przygody ze Streetcom aktywnie uczestniczyła w wielu naszych kampaniach m.in. kampanii kaszek Nestle, Ambi Pur Freshelle, L’Oréal Paris, Purina ONE oraz kampanii Razowego Kwasu Chlebowego, za którą postanowiliśmy wyróżnić Aurelię. W trakcie udziału w kampanii przeprowadziła wiele rozmów ze znajomymi, sumiennie przekazywała nam ich opinie, wykonała dodatkowe aktywności w kampanii oraz podzieliła się zdjęciami z testowania na naszym fanpage’u:

http://on.fb.me/1xm5LdG
http://on.fb.me/Zeed0t
http://on.fb.me/Y8ERXb
http://on.fb.me/1sZ9qHq
http://on.fb.me/1rnGU5y
http://on.fb.me/Yb4MOa
http://on.fb.me/1yrWEcQ

Dziękujemy za zaangażowanie w społeczności Streetcom oraz udział w kampaniach. Aurelia uzbierała aż 7150 punktów, uzyskała rangę Ekstra-Eksperta oraz szereg przywilejów i pierwszeństwo w rekrutacji do nowych kampanii Streetcom. Ponadto za swoją aktywność w kampaniach i zdobycie tytułu Eksperta Miesiąca uzyskuje 1000 dodatkowych punktów. Jesteśmy pewni jej zaangażowania w kolejnych kampaniach. Dziękujemy!

Zadaliśmy Aurelii kilka pytań:

1. Jestem Ekspertem, bo… uwielbiam testować nowe produkty wypuszczane na rynek.
2. Najbardziej podoba mi się w testowaniu produktów… poznawanie nowych marek i testowanie nieznanych mi dotąd produktów oraz możliwość przekonania się, czy są odpowiednie dla mnie i moich przyjaciół. Podoba mi się również to, że testować mogą również moi znajomi, rodzina oraz sąsiedzi.
3. Na co dzień zajmuje się… jestem pracującą mamą czwórki dzieci.
4. Najbardziej lubię w byciu Ekspertem… odkrywać zalety nowych produktów, niejednokrotnie jest nam Ekspertom to powierzone, jako pierwszym osobom testującym dane produkty.
5. Najchętniej spędzam czas… preferuję czynny wypoczynek z rodziną na wycieczkach rowerowych bądź spacerze w lesie.
6. Moje marzenie… pojechać kiedyś do Paryża.

Wybraliśmy także najbardziej aktywnych Ekspertów sierpnia!
Oto, czym wyróżnili się nasi laureaci:


Jakub Kołtuniewicz jest z nami od 2013 roku. Kampania samochodu Renault Captur jest pierwszą kampanią, w której uczestniczy. Od początku akcji Kuba wykazywał się dużym zaangażowaniem, przeprowadził wiele rozmów ze znajomymi, sumiennie przekazywał nam ich opinie oraz podzielił się z nami zdjęciami z testowania Renault Captur na Facebooku:

http://on.fb.me/Y8WiXK
http://on.fb.me/1uILaLN
http://on.fb.me/1Dy942S
http://on.fb.me/1rvqZ5r
http://on.fb.me/1mu0xbI
http://on.fb.me/1ssKU7e
http://on.fb.me/Ybhywn
http://on.fb.me/1rdaf3N
http://on.fb.me/1Dy95Uz

Dziękujemy i gratulujemy!

Marta Kucharska w Streetcom od 2010 roku. Od tego czasu aktywnie uczestniczyła m.in. w kampanii balsamów do ciała Playboy oraz kampanii Razowego Kwasu Chlebowego, za którą otrzymuje tytuł najaktywniejszego Eksperta. Marta przekazała wiele opinii znajomych, wypełniając raporty z rozmów. Podzieliła się z nami zdjęciami otrzymanej paczki oraz dodała wpis na blogu, który prowadzi:

http://marta-kucharska-fotografia.blogspot.com/2014/06/kampania-razowego-kwasu-chlebowego.html
http://on.fb.me/1mYD3vU
http://on.fb.me/1qxpZIK
http://on.fb.me/1wMfVRH

Dziękujemy za aktywność i gratulujemy wyróżnienia!

Kasia Kędzia przygodę ze Streetcom rozpoczęła w 2011 roku. Ambasadorka w kampaniach: Ambi Pur Freshelle, napojów Fortuna, Purina ONE, Avon oraz samochodu Renault Captur, za którą postanowiliśmy wyróżnić Kasię. Dziękujemy za wszystkie przesłane raporty z rozmów, aktywność na naszym fanpage’u:

http://on.fb.me/1urOVZL
http://on.fb.me/1xmB1Jp
http://on.fb.me/1sZfnnM
http://on.fb.me/1pekzmr
http://on.fb.me/1wMgOty
http://on.fb.me/1v2Bq19
http://on.fb.me/1BakSo2
http://on.fb.me/1xmC1gw
http://on.fb.me/1vgEmXe
http://on.fb.me/1ys2Otr
http://on.fb.me/1oiHFs1
http://on.fb.me/ZeipgQ
http://on.fb.me/1ssQnuF
http://on.fb.me/1vk5F1W
http://on.fb.me/1pekL52
http://on.fb.me/1rnKKLO

Dziękujemy za zaangażowanie w kampanie.

Marina Daudeusz w Streetcom od 2009 roku. Uczestniczyła już w wielu kampaniach Streetcom m.in. Ambi Pur Freshelle, kampanii kaszek Nestle, Żywiec Zdrój Smako-Łyk, kapsułek piorących Ariel, Dermena® lash oraz kampanii Razowego Kwasu Chlebowego. W każdej z tych kampanii Marina wyróżniała się aktywnością oraz pomysłowością. Dzięki przesłanym raportom z rozmów ze znajomymi otrzymaliśmy wiele ciekawych opinii. Dodatkowo Marina aktywnie udzielała się na Facebooku:

http://on.fb.me/1Barbbg
http://on.fb.me/1urYOq5
http://on.fb.me/1pemHur
http://on.fb.me/1v2IlHC
http://on.fb.me/1rdptG4
http://on.fb.me/1rlDmzr
http://on.fb.me/1urZkV3
http://on.fb.me/1rvut84

Dziękujemy za aktywność. Gratulujemy!

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!
Zespół Streetcom

Powrót <