Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

30.04.2014

„Przyjemność to nasza specjalność” – długofalowa współpraca marki Turek ze Streetcom

Streetcom podpisał roczną umowę z marką Turek i w ramach tej współpracy Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie dwóch kampanii rekomendacji dla serów pleśniowych i twarogowych oraz obsługę fanpage Turka na portalu Facebook. Pod hasłem „Przyjemność to nasza specjalność” wystartowała właśnie pierwsza z zaplanowanych kampanii, która potrwa kolejnych pięć tygodni.

Ze społeczności Ekspertów Streetcom zrekrutowano 2000 osób w wieku 25 – 40 lat, aktywnych zawodowo i towarzysko, które lubią gotować. Wszyscy wybrani Eksperci zostali zaproszeni do osobistego odbioru paczek ambasadorskich w największych miastach w Polsce. Akcja zorganizowana była w popularnych centrach handlowych. Każda z osób odwiedzających stoisko Turek mogła osobiście spróbować produktów serwowanych przez profesjonalnych serowarów oraz zadać pytanie.

Ambasadorzy, w specjalnie przygotowanych torbach termicznych, otrzymali zestaw serów Turek
i materiały zawierające informacje na temat samych produktów, ciekawostki ze świata serów nie tylko pleśniowych oraz rekomendacji i przebiegu kampanii. Dodatkowo w zestawie znalazły się też interesujące przepisy na dania z serów pleśniowych oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Kampania ma na celu wsparcie nowego pozycjonowania marki, pokazanie różnorodności serów Turek, zachęcenie do eksperymentowania z przepisami i sposobami podawania serów pleśniowych. Swoim zasięgiem obejmie około 600 000 osób. Dzięki współpracy ze Streetocm, producent serów Turek otrzyma cenne informacje pochodzące bezpośrednio od swoich konsumentów.

Streetcom w ciągu dwunastu miesięcy przeprowadzi dla marki Turek dwie odsłony kampanii rekomendacji oraz będzie odpowiedzialny za obsługę fanapage serów Turek.

Powrót <