Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

06.10.2014

Streetcom dla Coty

Startują działania rekomendujące nowe produkty marki Adidas. Agencja Streetcom wystartowała z kampanią dla marki Adidas. To już drugi projekt w tym roku, jaki firma Coty, właściciel marki, powierza agencji Streetcom. Tym razem do akcji dla nowego antyperspirantu Adidas Cool & Care 6 w 1 poza ambasadorkami Stretecom zostały zaproszone fanki Ewy Chodakowskiej, wyłonione poprzez konkurs rekrutacyjny. 


Rekrutacja była wieloetapowa i wykraczała poza społeczność ekspertów Streetcom. Ewa Chodkowska, która jest ambasadorką marki, zaprosiła do niej również swoje fanki. Panie kompletowały kilkuosobowe drużyny w specjalnie stworzonej aplikacji, tak aby w trakcie kampanii oprócz testowania produktu mogły też wykonywać cotygodniowe zadania wraz ze swoimi koleżankami. Łącznie wybrano 1000 osób, które przez najbliższe 6 tygodni podejmą „wyzwanie Adidas 6 w 1”.

Ambasadorki będą testować nowy antyperspirant, a ich koleżanki inne warianty tego kosmetyku. Razem będą sprawdzać skuteczność produktów linii. Dlatego co piątek otrzymają zadanie do wykonania. Będzie ono zachęcać do wspólnych aktywności fizycznych, które teamy (ambasadorka i jej przyjaciółki) mają wykonać razem podczas weekendowego spotkania. Pięć drużyn, które okażą się najbardziej aktywne, zostanie zaproszonych na wspólny trening z Ewą Chodakowską. Marka Adidas ufundowała również zestawy treningowe dla najbardziej wyróżniającej się drużyny spośród finałowej piątki.

Po zakończeniu kampanii 30 najbardziej zaangażowanych ambasadorek weźmie udział w programie lojalnościowym Adidas i przez kolejne trzy miesiące otrzymywać będzie zestawy kosmetyków.

Estymowany zasięg kampanii wyniesie ponad 750 tys. kontaktów.

 

Powrót <