Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

09.06.2014

Streetcom zmienia na lepsze z Razowym Kwasem Chlebowym

Cztery tysiące Ambasadorek Streetcom odkrywa właśnie „tradycję na nowo” wraz z Razowym Kwasem Chlebowym. Kampania realizowana przez agencję dla VAN PUR ma uświadomić konsumentom korzyści płynące z powrotu do znanych i naturalnych produktów w nowoczesnym wydaniu. 


Panie otrzymały Paczkę Ambasadorki, w której znalazł się zestaw Razowego Kwasu Chlebowego we wszystkich dostępnych wersjach smakowych tj. klasycznym, żurawinowym i śliwkowym. Wraz ze startem kampanii uruchomiony został portal Naszezmiany.pl, gdzie Ambasadorki, ich koleżanki oraz inne kobiety mogą podjąć wyzwanie i spróbować krok po kroku wprowadzać małe zmiany w swoje życie.   Podobnie jak regularne picie Razowego Kwasu Chlebowego sprawia, że każdy czuje się lepiej, tak drobne poprawki codziennych nawyków powodują, poprawę naszego samopoczucia.

 

Ambasadorki zostały wybrane z ponad 300 – tysięcznej społeczności Streetcom. Są to kobiety powyżej 25 roku życia, poszukujące alternatywy dla sztucznie dosładzanych napojów. Razowy Kwas Chlebowy jest bowiem w 100% naturalnym produktem, który idealnie odpowiada na ich potrzeby. Przygotowany na bazie zbóż, z naturalnym dwutlenkiem węgla jest idealnym rozwiązaniem dla całej rodziny. Mogą go pić również dzieci.

 

Kampania dla VAN PUR potrwa do końca czerwca i swym zasięgiem obejmie około 1,5 miliona osób.

Powrót <