Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

05.03.2015

Ponad 1,5 miliona zasięgu w kampanii marketingu rekomendacji dla PZ Cussons Polska SA

Agencja Streetcom Polska przeprowadziła kampanię rekomendacji dla producenta płynów do mycia naczyń Morning Fresh, firmy PZ Cussons Polska SA. W projekcie udział wzięło 300 Ambasadorek, które zbudowały rekordowy, ponad 1,5 milionowy zasięg kampanii. To już kolejna kampania zrealizowana przez agencję dla tego klienta.  W ramach kampanii Ambasadorki miały za zadanie testować płyny do mycia naczyń z linii Morning Fresh, rekomendować je znajomym i wyrażać swoje opinie w mediach społecznościowych. Główny nacisk kładziony był na aktywności online, w ramach których uczestniczki zamieściły ponad 160 wpisów na forach internetowych. Całościowy zasięg kampanii online i offline wyniósł ponad 1,5 miliona konsumentów. To rekordowy zasięg, zbudowany w kampanii marketingu rekomendacji przez tak niewielką grupę Ambasadorek. Ambasadorki najchętniej pisały o wydajności płynu, poręczności opakowania, dostępnych wariantach zapachowych oraz skuteczności w zmywaniu tłustych i mocno zabrudzonych naczyń. Aż 98% z nich uważa, że Morning Fresh jest bardzo dobrym lub znakomitym produktem, a blisko 70% stwierdziło, że Morning Fresh jest lepszy od płynu, który stosowały do tej pory. Kampania trwała pięć tygodni, zakończyła się pod koniec grudnia. Do udziału w akcji zaproszonych zostało 300 Ambasadorek, w wieku 25-45 lat, dla których podstawowym kryterium, przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest jakość produktu.

Powrót <