Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

01.02.2011

Przykuj konsumenta do siebie, czyli akcja promocyjna Streetcom

Streetcom Polska zorganizowała niestandardową akcję wizerunkową. Podkreślając wieloletnie doświadczenie w branży wysłaliśmy do swoich klientów przesyłki z wyjątkowym i zaskakującym upominkiem… kajdankami.

Streetcom jest największą i pierwszą w Polsce agencją marketingu rekomendacji. Posiada również największą w Polsce bazę aktywnych konsumentów testujących i oceniających produkty. W listopadzie liczba Ekspertów przekroczyła już 150 000 osób. Chcąc podkreślić swoje wieloletnie doświadczenie i unikalność społeczności agencja przygotowała dwuetapową akcję prosprzedażową.

 

W pierwszym etapie klienci otrzymali seksowne kajdanki z futerkiem, w satynowej torebce, z wyjaśnieniem symbolicznego znaczenia gadżetu: „Przykuj konsumenta do siebie” – w wersji damskiej i męskiej. Żeby dowiedzieć się jak efektywnie to zrobić, zostali zachęceni do skontaktowania się z przedstawicielem Streetcom. Osoby zainteresowane otrzymają, w drugim etapie, kluczyk do kajdanek ze specjalną preferencyjną ofertą promocyjną na kampanię. Agencja chce w ten sposób również podkreślić kompleksowość obecnie oferowanych usług offline i online.

 

– Stała aktualizacja bazy Ekspertów pod względem ilościowym i jakościowym jest jednym z priorytetów naszych działań. Jest to podstawa wiarygodnych i efektywnych rekomendacji. Większa ilość Ekspertów pozwala nam na dobranie osób spełniających kryteria nawet najbardziej wymagających produktów, także tych najbardziej premium. Ważną zmianą w naszej ofercie, którą chcieliśmy podkreślić, jest znaczne poszerzenie zakresu działań Internetowych, dzięki czemu możemy przygotowywać bardziej kompleksowe oferty. Chcemy zachęcić klientów do skorzystania z naszych usług oferując noworoczne kampanie na atrakcyjnych warunkach – mówi Matylda Szymalska, prezes Streetcom Polska.

Powrót <