Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

28.01.2011

Raport The Nielsen Company

 90% konsumentów rozmawiając o produktach i markach wierzy opinii osób, z którymi rozmawia, podczas gdy opiniom konsumentów pisanych w Internecie wierzy 70% osób. To najważniejsze wyniki najnowszego raportu

Z badania przeprowadzanego na 25 000 dorosłych osób w 50 krajach wynika, że marketing szeptany jest najbardziej wiarygodną formą reklamy.

  • 62% osób wierzy reklamom TV
  • 61% osób wierzy reklamom w prasie
  • 52% osób wierzy reklamom w kinach
  • 37% osób wierzy reklamom video w Internecie
  • 33% osób wierzy reklamom banerom
  • 24% osób wierzy komercyjnym sms-om

Największy spadek wiarygodności odnotowały gazety. Za to większość mediów jednak cieszy się większym zaufaniem niż w 2007 roku.

Badanie wykazało również spore zróżnicowanie regionalne. Reklama w Internecie najwyższy wynik osiągnęła w Chinach, aż 82% ocenia pozytywnie tą właśnie formę.

Jonathan Carson, Prezes The Nielsen Company, twierdzi, że eksplozja mediów tworzonych przez konsumentów jest najlepszym dowodem na wzrost znaczenia marketingu szeptanego.

Powrót <