Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

12.12.2014

Rozpocznij przygodę ze smakiem – Streetcom dla Nestlé Junior

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom, po raz kolejny przeprowadzi kampanię dla firmy Nestlé Nutrition.

Najnowsza odsłona akcji, pod hasłem „Rozpocznij przygodę ze smakiem”, skierowana jest do mam dzieci w wieku 12-18 miesięcy. Dotyczy mleka modyfikowanego Nestlé Junior. Do testowania produktów, wybranych zostało 2,5 tys. Ambasadorek z całej Polski, które otrzymają pełnowartościowe produkty w dwóch wariantach smakowych oraz w nowych opakowaniach, które marka Nestlé wprowadziła na rynek jesienią tego roku.

Produkt Nestlé Junior zyskał nową szatę graficzną, o czym chcemy poinformować konsumentki. W komunikacji tego projektu główny nacisk kładziony jest na skład mleka Nestlé Junior, które  dostarcza maluchom odpowiednich składników odżywczych i witamin, ważnych dla ich zbilansowanej diety.” Tomasz Retmaniak, Country Business Manager Poland Nestlé Nutrition.

Grupa docelowa, do której chcemy dotrzeć z komunikatem, jest bardzo specyficzna i trudna. To młode matki, które są bardzo wyczulone na informacje i produkty im proponowane”mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom„Jednak dzięki długoletniej współpracy z Ambasadorkami, które są w naszej bazie i brały już wcześniej udział w innych naszych projektach, mamy ich pełne zaufanie.”

W ramach kampanii, Ambasadorki będą organizować spotkania z innymi znajomymi mamami, pod hasłem

„Rozpocznij przygodę ze smakiem”. Kobiety będą mogły wymieniać się opiniami, dotyczącymi zdrowego żywienia maluchów, natomiast Ambasadorki będą miały szansę poczęstować dzieci swoich koleżanek produktami Nestlé Junior.

Kampania ruszyła w połowie grudnia i trwać będzie pięć tygodni. Na jej potrzeby zostanie stworzona specjalna strona internetowa. Mamy biorące udział w akcji, będą mogły za jej pomocą udostępniać relacje z testowania Nestlé Junior, a po zakończeniu kampanii wziąć udział w konkursie. Skierowany on będzie nie tylko do Ambasadorek i ich koleżanek, ale też do wszystkich mam ze społeczności Streetcom, posiadającymi dzieci w odpowiednim wieku. Panie będą miały za zadanie poprzez nadsyłane zdjęć, pokazać jak ich maluchy odkrywają smaki Nestlé Junior.

 Przewidywany zasięg kampanii to ponad 650 tys.

Agencja Streetcom obsługiwać będzie projekt w następstwie wygranego przetargu.

 

Powrót <