Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

26.10.2016

Ruszył drugi etap kampanii realizowanej przez Streetcom dla marki UNIMIL SKYN®

W ramach współpracy agencji Streetcom z firmą ANSELL, rozpoczął się kolejny etap kampanii marketingu rekomendacji. To
już trzecia, największa kampania realizowana przez agencję Streetcom Polska dla tego marketera. W trzyetapowym
projekcie, łącznie udział weźmie 31 tys. osób. Agencja estymuje zasięg działań dla marki UNIMIL SKYN® na poziomie 4 mln.Do tej części kampanii ambasadorzy zostali wybrani ze specjalnie przygotowanej strefy rekrutacyjnej – Feel Everything by SKYN,
do której agencja Streetcom Polska zaprosiła 31 tys. ekspertów, spośród swojej 400 tys. społeczności. Celem strefy była
promocja aktywności związanych z konkursem organizowanym przez klienta oraz edukacja w zakresie produktów marki SKYN®.
3 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom będzie promować prezerwatywy i po raz pierwszy żele intymne SKYN®. Każda z
osób zaproszonych do udziału w projekcie, otrzyma paczkę ambasadorską z zestawami prezerwatyw oraz żel marki SKYN® dla
siebie oraz swoich znajomych. Głównym celem kampanii prowadzonej pod hasłem: „Poczuj wszystko ze SKYN” jest zwiększenie
zaangażowania w markę oraz edukacja grupy docelowej. Do zadań ambasadorów będzie należeć m.in. sharowanie grafik
związanych z produktem oraz rekomendowanie produktów wśród znajomych.
Agencja estymuje łączny zasięg działań dla marki SKYN® na poziomie 4 mln. Zasięg wygenerowany zostanie poprzez
rekomendacje offline oraz akcje online.

Powrót <