Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

10.05.2017

„Salvequick na wszelki wypadek” – ruszyła kampania WOM plastrów!

Agencja Streetcom realizuje kampanię rekomendacji dla marki Salvequick, oferującej plastry przeznaczone do szybkiego opatrywania ran. Projekt odnosi się do szerokiej funkcjonalności produktów i ich innowacyjnego charakteru.

Komunikacja kampanii marketingu rekomendacji realizowana przez Streetcom ma charakter rodzinny. Odnoszący się do różnorodnej funkcjonalności plastrów Salvequick oraz szerokiego zakresu ich zastosowania podczas wiosennych wypadów rodzinnych, uprawiania sportu, jak również w domu. Hasłem przewodnim projektu jest: „Salvequick na wszelki wypadek”. Celem projektu jest promocja produktów Salvequick, wzmocnienie świadomości marki, budowa trialu w grupie docelowej oraz pozyskanie rekomendacji konsumenckich.

Do kampanii zrekrutowane zostały konsumentki ze społeczności Streetcom w wieku 25+, posiadające dzieci. W ramach projektu działa specjalna Strefa Wiedzy, do której zaproszonych zostało 10 tys. kobiet spełniających powyższe kryteria. Równolegle prowadzona jest kampania product seeding, w której udział bierze 500 ambasadorek wybranych również z 420 tys. społeczności Streetcom.
„Innowacyjne myślenie o codziennych potrzebach to jeden z głównych elementów strategii marki Salvequick. Nasze plastry wykonane są z najnowocześniejszych materiałów i według najnowocześniejszych technologii, dzięki temu gwarantują skuteczność i bezpieczeństwo stosowania. O czym mają okazję się przekonać konsumenci ze społeczności Streetcom, podczas kampanii product seeding” – mówi Anna Stanisławska, Brand Manager – „Zależy nam, aby konsumenci poprzez działania rekomendacyjne, dowiedzieli się o różnorodnej ofercie produktowej i możliwościach zastosowania naszych produktów.”

Ambasadorki zaproszone do kampanii otrzymały paczkę, stylizowaną na apteczkę pierwszej pomocy, w której znazły się różne warianty plastrów Salvequick oraz nowość – Salvequick Wound Cleanser Spray – aerozol do oczyszczania ran. Zadaniem ambasadorek jest testowanie i rekomendowanie produktu wśród znajomych oraz działania online budujące buzz wokół marki.

Powrót <